baRt, maffe brabo met nog maffere ideeen
baRt wrote:die foglights zijn OEM Honda EK foglights...
en wijvenkleur, sja... ik heb liever dat er vrouwen op me af komen dan mannen... alhoewel mijn vriendin die mening wellicht niet deelt (alhoewel, wie weet, zal het eens voorleggen)
over de looks: ik heb een voorlip liggen... dezelfde als de blauwe die maarten niet mooi vindt (oem is overrated trouwens) als er iets aan sides op komt, dan zijn het echter de bijhorende... achter onder wellicht een diffuser, die dingen staan altijd koel op een s2k...
maar belangrijker dan al die zut: drop en wielen... maar dat komt pas na de zomervakantie / begin volgend jaar...
en er zal wat titanium op/aan komen...
Die foglights zijn afschuwelijk OEM of niet. Doet me denken aan Citroën met hun afzichtelijke gele koplampen.
De kleur is dik gap of ik ben een wijf want ik vind hem mooi

Diffuser is zeker dik ja, komen de twee pijpjes mooi in uit.
dat komt wel goed met die plannen Bart!
Zal je wat minder plagen lieverd x
Nana korobi ya oki
mja, ik ben nu al uitgekeken op ALLE widebodies om eerlijk te zijn...
Ook ben ik meer een fan van het J's Racing spul voor de S...
En over die Amuse R1 Titan voorbumper: ZWAAR overpriced-ik-ben-bijna-hetzelfde-als-de-facelift-voorbumper...
De ASM lijkt er ook al op...
Maar hoe dan ook, qua uiterlijk kun je met een s2000 echt ALLE kanten op... natuurlijk heb je lelijke dingen, maar zeker 80% van wat er te krijgen is, is gewoon mooi op dat ding... echt bizar...
Ook ben ik meer een fan van het J's Racing spul voor de S...
En over die Amuse R1 Titan voorbumper: ZWAAR overpriced-ik-ben-bijna-hetzelfde-als-de-facelift-voorbumper...
De ASM lijkt er ook al op...
Maar hoe dan ook, qua uiterlijk kun je met een s2000 echt ALLE kanten op... natuurlijk heb je lelijke dingen, maar zeker 80% van wat er te krijgen is, is gewoon mooi op dat ding... echt bizar...