Club korting Honda Amersfoort

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Club korting Honda Amersfoort

Post by Katana »

@ Sander,

Ik heb van Keung begrepen dat hij de club een kortings aanbieding gedaan heeft. Klopt dat?

Voorwaarden zouden zijn: Vertoon van club pas, contact persoon bij de garage Dhr.Keung.

Gr.Frans
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Klopt...

Hallo VTECCIE,

Ik heb op mijn werk (Honda Auto Amersfoort) voor clubleden van Type-R Benelux overlegd over clubkorting.
Deze is 15% korting op onderdelen en accesoires. Even vragen naar Wim of mij (Keung)

www.autoamersfoort.net

Zelf ben ik (voorstel topic) met enige regelmaat op deze forum te vinden.
Leden zoals Katana/Frans, Voodoo/KarMing en ATR#11/Janko kennen mij.

Voordat dit op de forum geplaatst wordt, rest mij nog 1 vraag: Hoe weten wij, wie echt Type-R clublid is? Clubpas?

Dit om te voorkomen dat vreemdelingen zich voordoen als Type-R clublid, terwijl we de korting graag aan echte clubleden willen behouden.

Ik hoor het graag van je.

Groeten Keung


Pak jij dit op Frans?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

VTECCIE wrote:Klopt...

Hallo VTECCIE,

Ik heb op mijn werk (Honda Auto Amersfoort) voor clubleden van Type-R Benelux overlegd over clubkorting.
Deze is 15% korting op onderdelen en accesoires. Even vragen naar Wim of mij (Keung)

www.autoamersfoort.net

Zelf ben ik (voorstel topic) met enige regelmaat op deze forum te vinden.
Leden zoals Katana/Frans, Voodoo/KarMing en ATR#11/Janko kennen mij.

Voordat dit op de forum geplaatst wordt, rest mij nog 1 vraag: Hoe weten wij, wie echt Type-R clublid is? Clubpas?

Dit om te voorkomen dat vreemdelingen zich voordoen als Type-R clublid, terwijl we de korting graag aan echte clubleden willen behouden.

Ik hoor het graag van je.

Groeten Keung


Pak jij dit op Frans?


Prima, Ik zal de voorwaarde nog even aan hem bevestigen. Toffe peer is die Keung.

Hierna maak ik een topic in het leden gedeelte.

Hoe word de voordeel info op de "site"aangepast?

Gr.Frans
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Hey Frans,

Kheb vandaag overlegd met mn collega/ chef Wim Rip, hij gaat ook mee akkoord.

Alleen bij hele enkele uitzonderingen op electrische onderdelen is er max. 7% korting. Dit komt slechts heel weinig voor.
Andere dealers hebben dit ook.
Hierbij wordt uiteraard vóór het bestellen de clublid op de hoogte gebracht, mocht dit (ooit) voorkomen.

Over het algemeen is dus de 15% korting vastgesteld op onderdelen en accesoires.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Groeten Keung


Bevestigd.

Ik maak het topic voor leden aan.

Zou u de info bij leden voordeel toe willen voegen op de " site" ?

Gr.Frans
Post Reply