My Accord ---- update
Marin wrote:x2 Rijden de velgen die je nu hebt overigens niet super a-relaxt, zulke dunne banden :S
???Begrijp niet goed wat je bedoeld :lol:
Als je bedoeld met mijn chroom velgen is het antwoord : nee
Als je bedoeld met de stalen velgen is het ook nee
Doordat hij zo laag tegen de aardkloot hangt is hij redelijk hard, met stalen wielen is het iets beter.
Heb persoonlijk gekozen voor het lage en niet voor comfort van de wagen.
Voor dagelijks verkeer is dit niet te doen :lol: :lol:
C1nder wrote:Ik rij dagelijks zo, geen problemen mee ... Ik doe wel weinig gewone banen, veel autostrade.Accoreke wrote:Voor dagelijks verkeer is dit niet te doen :lol: :lol:
idd, je zegt het zelf, op autosnelwegen en hoofdwegen is eer idd geen probleem, maar rij in't stad maar eens rond of naar mijn werk over de Antwerpse kade :wink: :lol:
Marin wrote:Je banden zijn idd maar 35 dik, over het algemene is de minimale dikte die word gekozen 40, dan valt het nog te overzien (heb ik zelf ook). Verder niets toe te voegen aan post boven me
35 of 40 is geen maatvoering. Het is een verhoudingsgetal en zegt niets over de daadwerkelijke hoogte van de band...
Voodoo wrote:Tijd voor een inburgering cursus voor jou :lol:
a=tegengestelde van
a-relaxt = niet relaxt
a-sociaal= niet sociaal
Wie vult het lijste aan :razz:
Accoreke wrote:Ja, ik weet wel waarover het gaat , maar ik begreep Martin niet helemaal met wat hij bedoeld met "super a-relaxt".
Dat is het verschil met jullie Nederlanders, waarschijnlijk een term of dialect die jullie gebruiken zeker :lol: .
Grlrrr, de naam is Marin, zonder T :twisted:
Das echt a-tof :P
juggie wrote:Geen zakkers of stofjes in de lak (zit nu nog garantie op... :roll: ) ?
Heb hem nog niet gewassen, dan zie je meer hè, maar het ziet er op't eerste zicht goed uit.
Enkel op de kofferklep en dak zaten 3 stofjes en die zijn er bijna helemaal uitgepolierd.
Langs de andere kant, kan je in een carrosserie 100% sofvrij spuiten zoals in het fabriek?? Peins het niet.
Er zitten geen lopers (zakkers) in.
Accoreke wrote:juggie wrote:Geen zakkers of stofjes in de lak (zit nu nog garantie op... :roll: ) ?
Heb hem nog niet gewassen, dan zie je meer hè, maar het ziet er op't eerste zicht goed uit.
Enkel op de kofferklep en dak zaten 3 stofjes en die zijn er bijna helemaal uitgepolierd.
Langs de andere kant, kan je in een carrosserie 100% sofvrij spuiten zoals in het fabriek?? Peins het niet.
Er zitten geen lopers (zakkers) in.
Stofvrij spuiten is prima mogelijk, is een kwestie van filters op tijd vervangen (kost geld), schone stofvrije kleding (discipline) etc...
Aangezien de meeste (lease)rijders het geen bal interesseert (of niet eens zien) word hier in de praktijk als eerste op bezuinigd.
Effe terug van lang weg geweest................en enkele update zijn ondertussen gedaan en een andere staat op stal voor deze winter
Andere velgen staan er ondertussen onder na het mispakte chroom avontuur....
Het zijn velgen van Koya GTR4 met vooraan Toyo 205-35-18 en achter 215-35-18.
Momenteel staat de schroefkit vooraan op zijn laagste , kan ni lager meer of mijn stelring valt eraf.
Deze winter gaat de schroefkit er terug onderuit en komt hij op on air te staan, want wil hem tegen de grond hebben :lol:
Andere velgen staan er ondertussen onder na het mispakte chroom avontuur....
Het zijn velgen van Koya GTR4 met vooraan Toyo 205-35-18 en achter 215-35-18.
Momenteel staat de schroefkit vooraan op zijn laagste , kan ni lager meer of mijn stelring valt eraf.
Deze winter gaat de schroefkit er terug onderuit en komt hij op on air te staan, want wil hem tegen de grond hebben :lol: