erg vet! Ik heb er vandaag nog naastgestaan, tis echt een mooi systeem!!
R-J heeft er nog eentje liggen, maar ik kan het geld er niet voor sprokkelen..snel sparen, anders is ie weg 8)
W-ice wrote:erg vet! Ik heb er vandaag nog naastgestaan, tis echt een mooi systeem!! R-J heeft er nog eentje liggen, maar ik kan het geld er niet voor sprokkelen..snel sparen, anders is ie weg 8)
Greetz, Wouter
als het goed is, is die laatste bestemd voor mij :wink:
slED9e wrote:ik ga donderdagavond ermee aan de slag, eindelijk tijd ervoor
mijne ligt eronder, geluid zit hem tussen 4k-5k rpm, niet overheersend, precies goed, maar verdwijnt snel in VTEC-gebied.
prestaties kan ik nog niets over zeggen, want mijn kat hangt er nog tussen.
mooie deal kunnen sluiten met TCC omtrend prijs. Ben helemaal blij, foto's volgen :wink:
mijne zit er ook onder, zal enkel nog wat veranderen, middenpijp lassen ipv klemverbinding en wil nog een beugeltje extra maken eigenlijk. en wat nettere klemmen . en nog even iets strakker eronder proberen te krijgen, hoewel ie al best zit nu Geluid is aardig woest bij mij evengoed, maar heb ook geen kat
slED9e wrote:mijne zit er ook onder, zal enkel nog wat veranderen, middenpijp lassen ipv klemverbinding en wil nog een beugeltje extra maken eigenlijk. en wat nettere klemmen . en nog even iets strakker eronder proberen te krijgen, hoewel ie al best zit nu Geluid is aardig woest bij mij evengoed, maar heb ook geen kat
ja, iig met die klem, dus ga binnenkort even vastlassen en beugeltje daar maken, zit mooi plekje op die hoogte onder de auto om beugeltje aan te lassen iig