Niels :: EK9 :: Rollenbank
Niels :: EK9 :: Rollenbank
Ook maar even voorstellen dan.
Ik heet Niels, 24 jaar en woon in Markelo. Rijd nu een Civic 1.4s maar ben op zoek naar iets met een rood logo :wink:
Als het zo ver is zal ik dat hier wel melden. Nu een beetje hier aan het rond kijken beetje info vergaren en je vergapen aan geluksvogels mete zo'n "R".
Tussen door maak ik nog wat rally foto's jammer van het gebrek aan Honda's op het moment in NL.
Groeten,
Niels
Ik heet Niels, 24 jaar en woon in Markelo. Rijd nu een Civic 1.4s maar ben op zoek naar iets met een rood logo :wink:
Als het zo ver is zal ik dat hier wel melden. Nu een beetje hier aan het rond kijken beetje info vergaren en je vergapen aan geluksvogels mete zo'n "R".
Tussen door maak ik nog wat rally foto's jammer van het gebrek aan Honda's op het moment in NL.
Groeten,
Niels
Dus, sinds donderdag in het bezit van een EK9. Alleen staat ie nog in Japan..... hoop 'm voor Feb. 2008 ook echt voor de deur te hebben.
(over 3-4 weken op het schip, 5-6 weken varen, typegoedkeuring, APK)
Bj. 2000
75.000 km
C-West body kit
Tein coilovers
Buddy Club P1 racing velgen
Fototjes:
Normaal gezien ben ik niet zo'n fan van bodykits enzo, maar de rest van deze auto stond me zo aan dat ik er toch voor ben gegaan. Al is dit wel een kit die ik eigenlijk stiekem wel mooi vind :lol:
Voor de rest qua specs, die moet ik nog krijgen. Zit iig een wat ruiger uitlaatsysteem onder (4-2-1 etc). Maar daarover later meer.
(over 3-4 weken op het schip, 5-6 weken varen, typegoedkeuring, APK)
Bj. 2000
75.000 km
C-West body kit
Tein coilovers
Buddy Club P1 racing velgen
Fototjes:
Normaal gezien ben ik niet zo'n fan van bodykits enzo, maar de rest van deze auto stond me zo aan dat ik er toch voor ben gegaan. Al is dit wel een kit die ik eigenlijk stiekem wel mooi vind :lol:
Voor de rest qua specs, die moet ik nog krijgen. Zit iig een wat ruiger uitlaatsysteem onder (4-2-1 etc). Maar daarover later meer.
noppie wrote:Wel minder dat je m "op de foto" moet kopen he?
Ja, en nee. Opzich voelt het beter om even een proefritje enzo te maken. Maar ik betwijfel of ik, met mijn kennis van auto's nu zoveel toevoeg bij zo'n aanschaf.
Deze auto is nu eerst gekeurd door de veiling zelf, en daarna nog eens onder de loep genomen door de Japanner die daar in opdracht van ATS aanwezig is. En in tegenstelling tot bijv. veilingen bij Domeinen mag je in Japan wel de motor starten, bak proberen en meer van dat.
Denk dat zij beter in staat zijn om te bepalen of het een goede auto is dan ik. Kan natuurlijk BugsM/Marcel ook meeslepen naar elke proefrit, maar dat is dan ook weer zowat :wink: