Kröv '07 S2000 pictureshoot
Kröv '07 S2000 pictureshoot
Volgens traditie weer de alombekende kröv foto's waar iedereen elk jaar vol verwachting naar uitkijkt :P
Ben er een weekendje langs geweest samen met Romy
Kröv is een plaatselijk dorpje naast "Die Mosel" en ligt in een berggebied met prachtige wegen om te rijden!
Slechts 180km van Maastricht af!
lekker mooi weer gehad, en ruim 500+km rijplezier!
Daar zijn ze dan!
het hotel!
Helaas vond de politie in belgie mijn uitlaat op 9000rpm ietswat te hard toen ik op de invoegstrook van de snelweg van 70km/u tot 120km/u accelereerde... aan de kant gezet en kon ik na een boete van € 50,- mijn weg weer verder vervolgen naar duitsland. Had hem totaal niet gezien want hij kwam plotseling achter een vrachtwagen vandaan maarja, niet zeuren, betalen en wegwezen, shit happens..
Ben er een weekendje langs geweest samen met Romy
Kröv is een plaatselijk dorpje naast "Die Mosel" en ligt in een berggebied met prachtige wegen om te rijden!
Slechts 180km van Maastricht af!
lekker mooi weer gehad, en ruim 500+km rijplezier!
Daar zijn ze dan!
het hotel!
Helaas vond de politie in belgie mijn uitlaat op 9000rpm ietswat te hard toen ik op de invoegstrook van de snelweg van 70km/u tot 120km/u accelereerde... aan de kant gezet en kon ik na een boete van € 50,- mijn weg weer verder vervolgen naar duitsland. Had hem totaal niet gezien want hij kwam plotseling achter een vrachtwagen vandaan maarja, niet zeuren, betalen en wegwezen, shit happens..
Belgïe en Nederland hebben geen uitwisselings verdrag, dus als je op heterdaad betrapt wordt ben je verplicht contant te betalen.
Geld voor de Belgen die hier in Nederland rijden ook.
Met Duitsland, Frankrijk en nog wat landen (Luxemburg, spanje?????) heeft Nederland wel een uitwisselings verdrag en moeten ze op verzoek de boete opsturen.
Geld voor de Belgen die hier in Nederland rijden ook.
Met Duitsland, Frankrijk en nog wat landen (Luxemburg, spanje?????) heeft Nederland wel een uitwisselings verdrag en moeten ze op verzoek de boete opsturen.