hij reed ermee naar de carwash daarstraks en kwam terug, want hij had een serieuze deuk vanvoor in de motorkop, gelukkig is het alleen de motorkap, mar weten jullie mssn waar ik een goedkoop alternatief vind om dat te maken ? ik dacht aan mssn een carbon motorkap maar da vind ik daarvoor niet, iemand een idee ?
Dan nog kun je claimen! Je mag er namelijk als consument vanuit gaan dat je auto (bij normaal carwash gebruik) onbeschadigd en schoon uit de wasstraat komt.
Kan ook gewoon onderweg gebeurd zijn... staat niets bij dat het in de car wash is gebeurd... hell staat niet eens dat hij er succesvol doorheen gereden is
Nou en? Er wordt hier ook veelvuldig over Skyline's, Supra's en RX8's gesproken. Dan mag iemand hier toch ook zijn ei kwijt over wat er met zijn vaders Transporter is gebeurt?
Hij bedoeld dat ze voor complimentjes maar ergens anders moeten zoeken.
Hier zul je die namelijk niet zo snel krijgen en kun je deze "t'Is maar een VW......" reactie's verwachten. Als paashaas zich hier zoveel van aantrekt zal hij nog vaak conflicten tegen komen.
En de door jou genoemde auto's zijn ook japans... Das iets heel anders dan een Duitse auto.
Net of ik zoveel positieve 'feed-back' krijg over de E46 M3 :wink:
I don't give a rat's ass about what other people might say.
RedSun wrote:Dan nog kun je claimen! Je mag er namelijk als consument vanuit gaan dat je auto (bij normaal carwash gebruik) onbeschadigd en schoon uit de wasstraat komt.
dacht het niet!
BETREDEN OP EIGEN RISICO!
anyway:
@ ts:
misschien wat breezah taal zodat we je begrijpen :?:
RedSun wrote:Dan nog kun je claimen! Je mag er namelijk als consument vanuit gaan dat je auto (bij normaal carwash gebruik) onbeschadigd en schoon uit de wasstraat komt.
dacht het niet!
BETREDEN OP EIGEN RISICO!
*zucht* WEL verhaalbaar al staan er 1000 bordjes. Kan je meerdere voorbeelden geven.
Staat ook vaak bij parkeergarages maar als de slagboom op je dak dichtgaat (zelfs al heb je niet betaald) is dat verhaalbaar.
Maak het wekelijks mee namelijk.
Enige wat niet verhaalbaar is is de antenne die elke domme leaserijder vergeet eraf te halen voor ze de wasstraat inrijden :roll: