Mijn Pa's VW Transporter

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
MooZleZ

Mijn Pa's VW Transporter

Post by MooZleZ »

hij heeft dus een VW Transporter '05 model,

hij reed ermee naar de carwash daarstraks en kwam terug, want hij had een serieuze deuk vanvoor in de motorkop, gelukkig is het alleen de motorkap, mar weten jullie mssn waar ik een goedkoop alternatief vind om dat te maken ? ik dacht aan mssn een carbon motorkap maar da vind ik daarvoor niet, iemand een idee ?
RedSun

Post by RedSun »

Ik begrijp je niet helemaal.

Deuk ontstaan in de carwash?
Nana korobi ya oki
S.J.

Post by S.J. »

Volgensmij zijn er geen Carbon kappen voor die busjes. Maar als het na de carwash kun je de carwash dan niet de aanklagen of hoe zoiets ook heet.
becas©

Post by becas© »

bij zo'n carwash staat altijd een bord met een waarschuwing dat het gebruik op eigen risico is...
RedSun

Post by RedSun »

Dan nog kun je claimen! Je mag er namelijk als consument vanuit gaan dat je auto (bij normaal carwash gebruik) onbeschadigd en schoon uit de wasstraat komt.
Nana korobi ya oki
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Daar zit wat in. Ik zou het ook niet verwachten, maar ik ga dan ook NOOIT door de wasstraat.

Wel apart dat er een deuk in komt eerlijk gezegd, zou anders vaker voor moeten komen bij de T5 lijkt mij.
Image
mr. X

Post by mr. X »

Kan ook gewoon onderweg gebeurd zijn... staat niets bij dat het in de car wash is gebeurd... hell staat niet eens dat hij er succesvol doorheen gereden is :D
RedSun

Post by RedSun »

ik moest sowieso 10x lezen voor ik begreep wat er stond.
Misschien is het wel een deuk in zijn achterklep terwijl hij langs de carwash reed? :dunno:
Nana korobi ya oki
wilco

Post by wilco »

t'Is maar een VW......
paashaas

Post by paashaas »

beetje jammer er zijn mensen die zweren bij vw en andere bij honda maar dan hoef je nog niet zo te reageren
S.J.

Post by S.J. »

Ik houd van elk merk(behalve BMW en Ferrari liggen niet zo bij mij) maar Honda heeft me voorkeur.
wilco

Post by wilco »

Kijk eens op wat voor forum je zit...juist...voor VW onderdelen moet je toch echt op een VW forum zitten.
HondArd

Post by HondArd »

Nou en? Er wordt hier ook veelvuldig over Skyline's, Supra's en RX8's gesproken. Dan mag iemand hier toch ook zijn ei kwijt over wat er met zijn vaders Transporter is gebeurt?
mr. X

Post by mr. X »

Hij bedoeld dat ze voor complimentjes maar ergens anders moeten zoeken.

Hier zul je die namelijk niet zo snel krijgen en kun je deze "t'Is maar een VW......" reactie's verwachten. Als paashaas zich hier zoveel van aantrekt zal hij nog vaak conflicten tegen komen.

En de door jou genoemde auto's zijn ook japans... Das iets heel anders dan een Duitse auto.
Net of ik zoveel positieve 'feed-back' krijg over de E46 M3 :wink:
I don't give a rat's ass about what other people might say.
autodre

Post by autodre »

becas© wrote:bij zo'n carwash staat altijd een bord met een waarschuwing dat het gebruik op eigen risico is...

Dat heeft dus totaal geen waarde. Zijn al meerdere rechtuitspraken over gedaan. Geldt trouwens ook voor betaalde garderobes, maar dat terzijde
RedSun

Post by RedSun »

Vreemd merk of niet we zijn allemaal auto liefhebbers dus als iemand wat wil vragen kan dat.

Maar graag wel duidelijk.
Nana korobi ya oki
Harko

Post by Harko »

RedSun wrote:Dan nog kun je claimen! Je mag er namelijk als consument vanuit gaan dat je auto (bij normaal carwash gebruik) onbeschadigd en schoon uit de wasstraat komt.

dacht het niet!

BETREDEN OP EIGEN RISICO!

anyway:

@ ts:

misschien wat breezah taal zodat we je begrijpen :?:
RedSun

Post by RedSun »

Harko wrote:
RedSun wrote:Dan nog kun je claimen! Je mag er namelijk als consument vanuit gaan dat je auto (bij normaal carwash gebruik) onbeschadigd en schoon uit de wasstraat komt.

dacht het niet!

BETREDEN OP EIGEN RISICO!

*zucht* WEL verhaalbaar al staan er 1000 bordjes. Kan je meerdere voorbeelden geven.

Staat ook vaak bij parkeergarages maar als de slagboom op je dak dichtgaat (zelfs al heb je niet betaald) is dat verhaalbaar.

Maak het wekelijks mee namelijk.

Enige wat niet verhaalbaar is is de antenne die elke domme leaserijder vergeet eraf te halen voor ze de wasstraat inrijden :roll:
Nana korobi ya oki
Locked