VTECRob ITR #1653 (Update pag 9 & 11)(June ´07)
Sorry Key... Mugen velgen zijn even opgeschoven...
Aangezien mijn koppeling niet helemaal meer functioneerde zoals deze origineel zou moeten functioneren, hebben we onderzoek gedaan naar de oorzaak...
Losse onderdelen hoor je daar dus niet tegen te komen.
Onderweg is dus nu als het goed is: :roll:
Dit is een complete kit is, waardoor alles op elkaar ge-engineered is...
Dit is sterker dan OEM.
Dit was ook tevens de enigste oplossing aangezien deze kit op voorraad was...
Ik wilde namelijk nu een Toda vliegwiel erin hebben...
Dit schijnt nog rijdbaar te zijn voor een Daily Drive...
Dat is altijd relatief dus dat zien we nog wel...
Ow... Key... overlegd en goedkeuring van de baas, dus ik hoef niet op de bank te slapen... :wink:
Aangezien mijn koppeling niet helemaal meer functioneerde zoals deze origineel zou moeten functioneren, hebben we onderzoek gedaan naar de oorzaak...
Losse onderdelen hoor je daar dus niet tegen te komen.

Onderweg is dus nu als het goed is: :roll:
HONDA High Power Single Clutch Kit
TODA Racing High Power Single Clutch Kit includes a flywheel, heavy duty pressure plate and a 6 puk metallic disc. Entire assembly is fully balanced on a dynamic balancer to ensure reliable high PRM operation. Clutch disc and pressure plate are also sold separately, contact TODA Racing dealers for more info.
Dit is een complete kit is, waardoor alles op elkaar ge-engineered is...
Dit is sterker dan OEM.
Dit was ook tevens de enigste oplossing aangezien deze kit op voorraad was...
Ik wilde namelijk nu een Toda vliegwiel erin hebben...
Dit schijnt nog rijdbaar te zijn voor een Daily Drive...
Dat is altijd relatief dus dat zien we nog wel...
Ow... Key... overlegd en goedkeuring van de baas, dus ik hoef niet op de bank te slapen... :wink:
- Gaskleppie
IvoG wrote:Het blijft een gek gevoel, het is jouw geld maar de baas* beslist. :roll:
Elk nadeel heeft zijn voordeel, nu ben je in ieder geval verzekerd van wat erin zit en dat het op elkaar aansluit. 8)
* Soms ook aangeduid met 'De manager' :wink:
of deze (quotes van mijn ouders):
Pa: "Ik ben het hoofd van het gezin, dus mijn wil is wet"
Ma: "Mij best, maar vergeet niet dat het hoofd draait zoals het nekje het wil"
:lol: :lol: :lol:
VTECRob wrote:Sorry Key... Mugen velgen zijn even opgeschoven...
Prioriteiten heh...maar de toda mag er ook zeker wezen..Weliswaar niks optisch, maar zeker wel gefocust op performance. Maar hopen dat ie snel binnenkomt.
Neem aan dat de slijtage voornamelijk rapper is gegaan door de Time Attack sessies.
Ennuh, mijn vriendin is ook mijn filter 8) ...gelukkig maar, ik ben van nature behoorlijk impulsief met het aanschaffen van goodies :roll:
OEM is niet blauw , die van mij ook niet.
Maar onddanks dat ik een vrouw heb die best wel veel toelaat, heb ik jammergenoeg niet altijd zo'n gevulde portomonnee , soms jammer maar anderzijds dan wist ik wel waar het heen ging.
Maar Helga zal me na al die aankopen toch wel een keer halt hebben geroepen , want er zijn meer dingen als de ITR....en ik maar denken ,maar kan toch echt niks anders verzinnen. :wink: :lol:
Maar onddanks dat ik een vrouw heb die best wel veel toelaat, heb ik jammergenoeg niet altijd zo'n gevulde portomonnee , soms jammer maar anderzijds dan wist ik wel waar het heen ging.
Maar Helga zal me na al die aankopen toch wel een keer halt hebben geroepen , want er zijn meer dingen als de ITR....en ik maar denken ,maar kan toch echt niks anders verzinnen. :wink: :lol: