jimmy wrote:was jij daar 25 april?met wat dan?ik was de enige integra op de baan.
Met de ctr,ben er wel maar een uurtje geweest om te rijden (van 4 tot 5)
het was wel ongelooflijk druk,op dat uurtje zeker 10 autos's in de grindbak zien steken en sessie is 2 maal stopgezet.
uitlaatsysteem;
DCRH-supersprint middenpijp met demper-stock uitlaat
jimmy wrote:was jij daar 25 april?met wat dan?ik was de enige integra op de baan.
Met de ctr,ben er wel maar een uurtje geweest om te rijden (van 4 tot 5) het was wel ongelooflijk druk,op dat uurtje zeker 10 autos's in de grindbak zien steken en sessie is 2 maal stopgezet.
uitlaatsysteem]
dan was ik al weg,ben om 15u30 vertrokken want het was me te druk op de baan te veel kamikaze piloten :evil: .
en ja ik weet niet of je het geluid van een b18c6 kan vergelijken
met een k20 :?:
Gaaf dagje geweest zo te zien!
Die duitsers ken ik nog van een trackday van een paar jaar geleden. Die zwarte is echt heel netjes! Zwart gespoten in de kofferbak en helemaal leeg gehaald.
Kon leuk sturen al hield ik hem toen wel bij met mn 1600 erin.....
Het is echt een fantastische dag geweest! Dit was m'n eerste circuitervaring en smaakt zeker naar meer.
Ik heb vooral geprobeerd de lijnen aan te houden die de instructeur gezegd had. Echt keihard in de remmen ben ik zelden gegaan.
Er werd ons wel gewaarschuwd voor de dB-limiet maar zelfs wagens veel luider dan de onze mochten gewoon blijven rijden...
In juli zijn we er weer met dit groepje. We komen jullie dan wel tegen :-)
Kimbo zorgt zo snel mogelijk voor nog wat beeldmateriaal.