NIEUWE HIGH REVVER!!!!!!

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
IntegraRRR

NIEUWE HIGH REVVER!!!!!!

Post by IntegraRRR »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Hallo mensen!!

Ik ben Alex, 23 jaar, Student in Almere, woont in amsterdam, heb vriendin in Rotterdam en werkt in Utrecht.
Ik ben heel erg veel op de weg en rij nu een e46 318Ci.

Op een 1 of andere manier ben ik wakker geschud en is mijn gedachte over auto's heel erg veranderd! Ik reed altijd al auto's waarvan andere mensen de emotie's konden voelen...
Nu wil ik eindelijk een auto rijden waarvan ikzelf de emotie voel!

Dat is de reden waarom ik OP ZOEK BEN NAAR EEN ITR en DE PIMP BAK weg doe!!!!!
Wat een vernedering als je een BMW rijdt en een 1 of andere clio v6 haalt je in met knipperlichten!

Ik ben van plan dus een ITR erbij te nemen!!!! Op dit moment bekijk ik 2 ITR's, ik weet niet of ik de namen mag noemen...

Het zijn wel ITR's met tussen de 100k en 110k KMstand. de ene is BJ2000 de andere zal wel 1999 zijn.
Allebei zijn ze in de kleur wit, dat vind ik persoonlijk de allermooiste.

Ik ben van plan om als eerste inlaat en uitlaat systeem te controleren op tevredenheid, daarna velgen + interieur (volledig leer bekleding?)

Genoeg verhaal voor nu, ik hoop dat ik snel inrol in jullie community!!![/b]
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Welkom, en succes met je zoektocht.
Image
HondArd

Post by HondArd »

Welkom :zwaaien: Alex, hopelijk vind je de geschikte bolide. Maareh, lederen bekleding in een ITR, is wel een beetje té voor zo'n auto.
boikel

Post by boikel »

Welkom :zwaaien:
RedSun

Post by RedSun »

Welkom! Goeie keuze en mooi verwoord. Leer lijkt mij ook niet praktisch/mooi icm met de recaro's maar ieder z'n ding.

Veel succes met je zoektocht!
Nana korobi ya oki
DC2

Post by DC2 »

Welkom..
IntegraRRR

Post by IntegraRRR »

de reden waarom ik recaro leer wil hebben is omdat het makkelijker schoon te houden is.
en het zit nog lekkerder ook (vind ik)

Daarnaast ben ik ook van plan om een MOMO stuur erin te zetten

http://www.dwcarstyling.nl/product_info ... cts_id=252
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

welkom,

Daarnaast ben ik ook van plan om een MOMO stuur erin te zetten

Standaard is dat toch al een MOMO stuur???

Bij een ATR tenminste wel.
IntegraRRR

Post by IntegraRRR »

voor zover ik weet is het een HONDA stuur groot en glad :D

ITR owners??? wat zeggen jullie?
RedSun

Post by RedSun »

IntegraRRR wrote:de reden waarom ik recaro leer wil hebben is omdat het makkelijker schoon te houden is.

Kun je dan niet beter lederen recaro's nemen ipv het laten overtrekken van de oude?
Nana korobi ya oki
IntegraRRR

Post by IntegraRRR »

RedSun wrote:
IntegraRRR wrote:de reden waarom ik recaro leer wil hebben is omdat het makkelijker schoon te houden is.

Kun je dan niet beter lederen recaro's nemen ipv het laten overtrekken van de oude?

YUP dat bedoelde ik eigenlijk :D dus geheel nieuwe recaro's erin
DC2

Post by DC2 »

Ik heb nu het "nieuwe" model momo stuur, standaard in de itr modellen van(af) 2000. Kleiner met goede grip, ziet er ook strakker uit.
IntegraRRR

Post by IntegraRRR »

DC2 wrote:Ik heb nu het "nieuwe" model momo stuur, standaard in de itr modellen van(af) 2000. Kleiner met goede grip, ziet er ook strakker uit.

Ik las net nog een stukje van jou in 2006, dat je je ITR zou verkopen ivm woning etc...

Heb jij je ITR nog? Hoeveel Inch velgen heb je eronder? ik ben over velgen nog niet helemaal klaar met voorbereiden

Check eens de momo stuur die ik heb geplaats als LINK
DC2

Post by DC2 »

IntegraRRR wrote:
DC2 wrote:Ik heb nu het "nieuwe" model momo stuur, standaard in de itr modellen van(af) 2000. Kleiner met goede grip, ziet er ook strakker uit.

Ik las net nog een stukje van jou in 2006, dat je je ITR zou verkopen ivm woning etc...

Heb jij je ITR nog? Hoeveel Inch velgen heb je eronder? ik ben over velgen nog niet helemaal klaar met voorbereiden

De witte itr is verkocht (al een tijd). Heb nu dus een oranje itr uit 2000 (ex-demo van Showoffimports). Huidige velgen zijn 18inch. Als je interesse hebt kan je een pm of mail sturen, tzt ga ik ze namelijk verkopen.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

mocht je de ITR gekocht hebben en de rode recaro's willen verkopen, dan meldt ik mij aan als eerste die ze graag wilt overnemen...

ennuh welkom!
VTECRob

Post by VTECRob »

Welkom hier Alex...

Suc6 met de zoektocht.

Als ik jou was, zou ik juist de mogelijke gegadigden vermelden...
Misschien dat iemand de auto kent en tips kan geven...

Wat betreft je plannen, zou ik er rekening mee houden dat hier het merendeel verliefd is op de OEM Honda visie waaruit de ITR is ontstaan.
Dat gezegd, zul je dus een hoop "trotse eigenaren" "tegen de schenen schoppen" wanneer je bijv. over leder interieur begint.

Persoonlijk vind ik je argumentatie niet kloppen om een ITR aan te schaffen... maar natuurlijk suc6 met je zoektocht...
IntegraRRR

Post by IntegraRRR »

VTECRob wrote:Persoonlijk vind ik je argumentatie niet kloppen om een ITR aan te schaffen... maar natuurlijk suc6 met je zoektocht...

Leg eens uit? ik snap dat laatste dus eff niet :D

Over het lederen interieur.. Het is een enorm verschil van kwaliteit (materieel en zeker niet motor-technisch) om van een duitser naar een japanner te gaan.. vandaar dat ik NU AL de neiging heb zoveel dingen aan te passen haha.

De reden dat ik de ITR op korte termijn erbij wil hebben is omdat het de enige auto is die onder de 7 sec naar 100 sprint met een acceptabel verbruik van combi 8,8l per 100km. Weet jij een alternatief? :D
IntegraRRR

Post by IntegraRRR »

DC2 wrote:
IntegraRRR wrote:

De witte itr is verkocht (al een tijd). Heb nu dus een oranje itr uit 2000 (ex-demo van Showoffimports). Huidige velgen zijn 18inch. Als je interesse hebt kan je een pm of mail sturen, tzt ga ik ze namelijk verkopen.

Hoe heb je die 18 inch eronder gekregen? ik dacht dat 17 inch maximaal was.....
DC2

Post by DC2 »

IntegraRRR wrote:
DC2 wrote:
IntegraRRR wrote:

Hoe heb je die 18 inch eronder gekregen? ik dacht dat 17 inch maximaal was.....

18 inch past ook wel, de auto is zelfs verlaagd bij deze setup. Het gaat ten koste van de optimale rij-eigenschappen die je hebt met kleinere velgen. Niet dat je oncomfortabel rijdt of zo, maar deze maat is meer voor de show. De banden hebben maat 215/35/18.
VTECRob

Post by VTECRob »

IntegraRRR wrote:
VTECRob wrote:Persoonlijk vind ik je argumentatie niet kloppen om een ITR aan te schaffen... maar natuurlijk suc6 met je zoektocht...

Leg eens uit? ik snap dat laatste dus eff niet :D

Over het lederen interieur.. Het is een enorm verschil van kwaliteit (materieel en zeker niet motor-technisch) om van een duitser naar een japanner te gaan.. vandaar dat ik NU AL de neiging heb zoveel dingen aan te passen haha.

De reden dat ik de ITR op korte termijn erbij wil hebben is omdat het de enige auto is die onder de 7 sec naar 100 sprint met een acceptabel verbruik van combi 8,8l per 100km. Weet jij een alternatief? :D

Ja hoor... :D

Maar je geeft eigenlijk zelf al antwoord.

Een ITR gebruiken om sprints te winnen staat niet in lijn met de filosofie waaruit de auto ontwikkeld is door Honda.

En juist die kwaliteit is je tweede argument.
Je gaat niet van een Duitser naar een Japanner om dan vervolgens te roepen dat de kwaliteit zo'n verschil heeft...

Leder interieur vindt je vaak als "luxe optie" terug bij auto's...
Net als Airco, Cruisecontrol, schuifdaken, grote velgen, etc.

En met oog daarop, heb je dan juist een slechte aan een ITR...

Een ITR is ontworpen voor op het circuit en ook vanuit die filosofie ontdaan van alle bovenstaande opties.

Vandaar dat ik je argumentatie niet vindt kloppen :wink:
Locked