Ik verkoop tot mijn grote spijt de Buddy Club Spec III , want ik zit ruim boven de 105 DB , op de Nurgburgring kreeg ik al commentaar van de baancommandant en dat was nog met katalysator.
Ding maakt nu helemaal kabaal , zonder silencer heb ik last van mijn oren als ik een stukkie blaas....
wilco wrote:Ik verkoop tot mijn grote spijt de Buddy Club Spec III , want ik zit ruim boven de 105 DB , op de Nurgburgring kreeg ik al commentaar van de baancommandant en dat was nog met katalysator.
Ding maakt nu helemaal kabaal , zonder silencer heb ik last van mijn oren als ik een stukkie blaas....
Ligt al klaar :wink: , maar buitenaf maakt hij jammergenoeg voor op de baan teveel kabaal , jammer want ik vond het persoonlijk 1 van de mooiste uitlaten zowel de constructie als het geluid.
wilco wrote:Ligt al klaar :wink: , maar buitenaf maakt hij jammergenoeg voor op de baan teveel kabaal , jammer want ik vond het persoonlijk 1 van de mooiste uitlaten zowel de constructie als het geluid.
tsja, ik heb in bijna alle topics die erover aangemaakt werden iedereen erover gewaarschuwd...
Maar het zou wel allemaal meevallen, of jullie vonden dat juist cool... :roll:
wilco wrote:Ligt al klaar :wink: , maar buitenaf maakt hij jammergenoeg voor op de baan teveel kabaal , jammer want ik vond het persoonlijk 1 van de mooiste uitlaten zowel de constructie als het geluid.
tsja, ik heb in bijna alle topics die erover aangemaakt werden iedereen erover gewaarschuwd...
Maar het zou wel allemaal meevallen, of jullie vonden dat juist cool... :roll:
Ik wist wat ik kocht en heb er absoluut geen spijt van en vind het zelfs zonde dat hij er met trackdays af moet , tot nu toe ook nog geen problemen gehad met de politie.
Maar voor trackdays moet je gewoon een andere nemen , maar ik wil geen stille buiten de trackdays om, dus die waarschuwing werkt niet voor mij :wink:
word het bedrag gewoon de dag zelf betaald op het circuit?
en hoe weet je in godsnaam hoeveel DB je auto produceerd :?:
ik denk als ik de demper er in plaats ik nog goed boven de 100db kom.
jimmy wrote:word het bedrag gewoon de dag zelf betaald op het circuit? en hoe weet je in godsnaam hoeveel DB je auto produceerd :?: ik denk als ik de demper er in plaats ik nog goed boven de 100db kom.
Jimmy, wacht eerst even op Frans reactie. Hij zou het even navragen bij de organisatie geloof ik.
jimmy wrote:word het bedrag gewoon de dag zelf betaald op het circuit? en hoe weet je in godsnaam hoeveel DB je auto produceerd :?: ik denk als ik de demper er in plaats ik nog goed boven de 100db kom.
Je kan het overmaken of als je het aan mij doorgeeft op de dag zelf cash bij inschrijven.
Ik heb Paul net even in Engeland gebeld en Ja er is een DB limit van 89DB.
Volgens hem is het heel zelden voor gekomen dat iemand er af is gestuurd, neem Frank en Martin als voorbeeld. Deze mochten gewoon op de baan rijden. Beiden hebben geloof ik ook nooit een waarschuwing gehad.
Neem anders voor de zekerheid je standaard achter demper mee. We hebben toch een paar pit boxen.