Nieuwe CTR introductie op de RAI
Ik zag 1 atr op kop met iets van 5 ctr erachteraan de rai verlaten en de snelweg op gaan rond 20:00 uur? Toch niet in de garage gezet?
Jezus wat was het druk.. had het echt niet zo druk verwacht, had geparkeerd naast het novotel en gelopen.
Nieuwe ctr viel mij niet tegen, stoelen zaten heel lekker! Alleen jammer dat ik een camera ploeg voor mij neus kreeg waardoor ik de auto vervroegt moest verlaten.. Niet zo'n zin op om tv te komen :-)
Leuke paraplu gekregen van honda.

Jezus wat was het druk.. had het echt niet zo druk verwacht, had geparkeerd naast het novotel en gelopen.
Nieuwe ctr viel mij niet tegen, stoelen zaten heel lekker! Alleen jammer dat ik een camera ploeg voor mij neus kreeg waardoor ik de auto vervroegt moest verlaten.. Niet zo'n zin op om tv te komen :-)
Leuke paraplu gekregen van honda.

- CTR-Voorburg
Klopt was een geslaagde avond, nieuwe CTR is cool 8)
Leuke detail's waren stoelen, dash, drive-by-wire gasklephuis, andere OEM coldair intake airbox. Even een paar minuutjes staan praten met verschillende Honda gekken, waaronder een paar mensen van Honda en een paar die de nieuwe CTR al gekocht hebben.
Urvin ook nog gezien met z'n vrouw.
Parkeren was ruk, niemand mocht in de garage staan. Alleen met speciale kaart. We zijn toen doorgereden naar het Transferium en met de #^&@^^$&@^$$$ bus terug :evil:
Met het gez**k van het parkeren zijn we SJ helemaal vergeten, sorry kerel. Ik kan je foto's niet zien, ben wel benieuwd!
Leuke detail's waren stoelen, dash, drive-by-wire gasklephuis, andere OEM coldair intake airbox. Even een paar minuutjes staan praten met verschillende Honda gekken, waaronder een paar mensen van Honda en een paar die de nieuwe CTR al gekocht hebben.
Urvin ook nog gezien met z'n vrouw.
Parkeren was ruk, niemand mocht in de garage staan. Alleen met speciale kaart. We zijn toen doorgereden naar het Transferium en met de #^&@^^$&@^$$$ bus terug :evil:
Met het gez**k van het parkeren zijn we SJ helemaal vergeten, sorry kerel. Ik kan je foto's niet zien, ben wel benieuwd!
Was leuk. Leuk ook dat je overal een hapje en drankje kreeg :d Was met de trein, en dat was perfect
Leuke paraplu. Dacht eerst een 'normale' maar het is dus zo'n design plu, die windkracht 10 overleeft
Wat ik wel een beetje 'slecht' vond, was dat toen ik om 2020 bij Honda kwam, niemand een idee had wat ze met die TYPE R kaart moesten. Na een paar belletjes, mocht ik doorlopen naar boven. Even naar beneden weer, en daarna hetzelfde 'gedoe'
Maar verder erg leuk. Stoelen in nieuwe CTR zaten als GEGOTEN. Werd nog geinterviewd. Iemand een idee van wat dat was?

Wat ik wel een beetje 'slecht' vond, was dat toen ik om 2020 bij Honda kwam, niemand een idee had wat ze met die TYPE R kaart moesten. Na een paar belletjes, mocht ik doorlopen naar boven. Even naar beneden weer, en daarna hetzelfde 'gedoe'
Maar verder erg leuk. Stoelen in nieuwe CTR zaten als GEGOTEN. Werd nog geinterviewd. Iemand een idee van wat dat was?
Heb hem zelf niet in het echt gezien of in gezeten of in gereden, maar ze zouden zo'n witte CTR compleet gestript moeten leveren met een nog wat spectaculairdere power output en 4wd. Dan was het voor een hoop potentiele kopers overduidelijk
Tegenwoordig vind ik alle auto's net niet het complete pakket hebben.
mr. X wrote:Heb hem zelf niet in het echt gezien of in gezeten of in gereden, maar ze zouden zo'n witte CTR compleet gestript moeten leveren met een nog wat spectaculairdere power output en 4wd. Dan was het voor een hoop potentiele kopers overduidelijk
Mee eens. Maar de doelgroep zal dan wel te klein worden(en daarmee de prijs hoog) en de doelgroep nog kleiner etc...
autodre wrote:Was leuk. Leuk ook dat je overal een hapje en drankje kreeg :d Was met de trein, en dat was perfectLeuke paraplu. Dacht eerst een 'normale' maar het is dus zo'n design plu, die windkracht 10 overleeft
http://www.what-type-r-you.nl/video/video2.htm#
ik zie bizarre volgensmij dat is ook de enige persoon die ik op een foto heb gezien op deze site
zal me ff snel voorstellen, ik ben Pascal, het broertje van drifter(Casper) en ben woensdag avond met hem mee geweest naar de RAI.
Woensdagavond dus naar de RAI geweest, parkeren was zwaar klote.
Er werdt gezegd dat we onder de RAI konden parkeren maar dat feest ging dus niet door, we moesten uiteindelijk naar de Arena om daar te parkeren en dan via een pandelbus naar de RAI. daardoor hebben we dus de onthulling gemist van de Type-R gemist
.
Maar desondanks hebben we toch een leuke avond gehad.
We hebben ook gelijk een mini-meet gehad met de Type-R club, 1 ATR en 4 CTR's
Toen we eindelijk binnen waren direct de Honda stand opgezocht, en de Type-R is goed bekeken.
ik heb nog wel meer foto's gemaakt, maar ik dacht dat jullie deze wel wouden zien.
Woensdagavond dus naar de RAI geweest, parkeren was zwaar klote.
Er werdt gezegd dat we onder de RAI konden parkeren maar dat feest ging dus niet door, we moesten uiteindelijk naar de Arena om daar te parkeren en dan via een pandelbus naar de RAI. daardoor hebben we dus de onthulling gemist van de Type-R gemist

Maar desondanks hebben we toch een leuke avond gehad.
We hebben ook gelijk een mini-meet gehad met de Type-R club, 1 ATR en 4 CTR's
Toen we eindelijk binnen waren direct de Honda stand opgezocht, en de Type-R is goed bekeken.
ik heb nog wel meer foto's gemaakt, maar ik dacht dat jullie deze wel wouden zien.
S.J wrote:http://www.what-type-r-you.nl/video/video2.htm#
ik zie bizarre volgensmij dat is ook de enige persoon die ik op een foto heb gezien op deze site
Ik vind die directeur van Honda een beetje een huichelaar. Hij zegt zelf dat men in het algemeen Honda associëert met sportiviteit. Waarom hebben wij qua sportieve Honda's dan alleen maar de beperkte keus tussen de CTR driedeurs en de S2000? Waar is bijvoorbeeld de DC5, de CL7 en de JDM CTR? Ik zag vandaag weer een paar plaatjes van de JDM CTR en dat is toch de Honda die Ãk zou willen hebben.
Maar goed, ik ga aanstaande woensdag uitgebreid proefzitten in de CTR. Ben toch wel reuze benieuwd.