Nieuwe CTR introductie op de RAI

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
LCR

Post by LCR »

Bij mij kunnen jullie parkeren in de garage voor 1 euro per uur :wink:
Het aantal auto's moet WEL een even getal zijn (bv: 2, 4 ,6 auto's) en dat 5 min van de CS!!!!
Sander

Post by Sander »

Ik zag 1 atr op kop met iets van 5 ctr erachteraan de rai verlaten en de snelweg op gaan rond 20:00 uur? Toch niet in de garage gezet?

Jezus wat was het druk.. had het echt niet zo druk verwacht, had geparkeerd naast het novotel en gelopen.

Nieuwe ctr viel mij niet tegen, stoelen zaten heel lekker! Alleen jammer dat ik een camera ploeg voor mij neus kreeg waardoor ik de auto vervroegt moest verlaten.. Niet zo'n zin op om tv te komen :-)

Leuke paraplu gekregen van honda.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Voodoo

Post by Voodoo »

Hehehe...komt me bekend voor 8)
S.J.

Post by S.J. »

mis post delete please
eteuben

Post by eteuben »

Grappig dat je steeds binnen weet te komen, maar zonde dat dat niet geheel onopgemerkt gaat.

Hoe doe je dat toch steeds, gewoon met een nep perskaart naar binnen?
S.J.

Post by S.J. »

nee achteringang. ik had wel een bandje gevonden dus ik kon binnenblijven maar me maat had er geen en ik laat hem ook nie alleen.
dus ja ik kon blijven maar zo ben ik niet en ik ga nog 2x maar 1x met school en 1x betaald.
CTR-Voorburg

Post by CTR-Voorburg »

Hoi Sander ja dat waren wij Frans z'n ATR en vier CTR's richting Arena om te parkeren. We werden steeds door verwezen om te parkeren en ja het was zeker druk... Dus de onthulling gemist maar genoeg tijd gehad om de nieuwe CTR te zien en te bewonderen!
Nog een leuke (typeR) plu gekregen.
Katana

Post by Katana »

Klopt was een geslaagde avond, nieuwe CTR is cool 8)

Leuke detail's waren stoelen, dash, drive-by-wire gasklephuis, andere OEM coldair intake airbox. Even een paar minuutjes staan praten met verschillende Honda gekken, waaronder een paar mensen van Honda en een paar die de nieuwe CTR al gekocht hebben.

Urvin ook nog gezien met z'n vrouw.

Parkeren was ruk, niemand mocht in de garage staan. Alleen met speciale kaart. We zijn toen doorgereden naar het Transferium en met de #^&@^^$&@^$$$ bus terug :evil:

Met het gez**k van het parkeren zijn we SJ helemaal vergeten, sorry kerel. Ik kan je foto's niet zien, ben wel benieuwd!
S.J.

Post by S.J. »

nie erg joh. hier zijn piccas

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Binnen
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
er weer uitgezet
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
autodre

Post by autodre »

Was leuk. Leuk ook dat je overal een hapje en drankje kreeg :d Was met de trein, en dat was perfect :) Leuke paraplu. Dacht eerst een 'normale' maar het is dus zo'n design plu, die windkracht 10 overleeft :)

Wat ik wel een beetje 'slecht' vond, was dat toen ik om 2020 bij Honda kwam, niemand een idee had wat ze met die TYPE R kaart moesten. Na een paar belletjes, mocht ik doorlopen naar boven. Even naar beneden weer, en daarna hetzelfde 'gedoe'

Maar verder erg leuk. Stoelen in nieuwe CTR zaten als GEGOTEN. Werd nog geinterviewd. Iemand een idee van wat dat was?
Spijker

Post by Spijker »

S.J heeft mij ook gespot zie ik, bij de stoplichten :D Een van de eerste foto's
Civic Type R #03855
mr. X

Post by mr. X »

Heb hem zelf niet in het echt gezien of in gezeten of in gereden, maar ze zouden zo'n witte CTR compleet gestript moeten leveren met een nog wat spectaculairdere power output en 4wd. Dan was het voor een hoop potentiele kopers overduidelijk

Tegenwoordig vind ik alle auto's net niet het complete pakket hebben.
autodre

Post by autodre »

mr. X wrote:Heb hem zelf niet in het echt gezien of in gezeten of in gereden, maar ze zouden zo'n witte CTR compleet gestript moeten leveren met een nog wat spectaculairdere power output en 4wd. Dan was het voor een hoop potentiele kopers overduidelijk

Tegenwoordig vind ik alle auto's net niet het complete pakket hebben.

Mee eens. Maar de doelgroep zal dan wel te klein worden(en daarmee de prijs hoog) en de doelgroep nog kleiner etc...
Katana

Post by Katana »

Ga even kijken Maarten :wink:
Intey

Post by Intey »

Mooie foto`s! Wie heeft er een nieuwe CTR besteld??????
S.J.

Post by S.J. »

autodre wrote:Was leuk. Leuk ook dat je overal een hapje en drankje kreeg :d Was met de trein, en dat was perfect :) Leuke paraplu. Dacht eerst een 'normale' maar het is dus zo'n design plu, die windkracht 10 overleeft :)

Wat ik wel een beetje 'slecht' vond, was dat toen ik om 2020 bij Honda kwam, niemand een idee had wat ze met die TYPE R kaart moesten. Na een paar belletjes, mocht ik doorlopen naar boven. Even naar beneden weer, en daarna hetzelfde 'gedoe'

Maar verder erg leuk. Stoelen in nieuwe CTR zaten als GEGOTEN. Werd nog geinterviewd. Iemand een idee van wat dat was?

http://www.what-type-r-you.nl/video/video2.htm#
ik zie bizarre volgensmij dat is ook de enige persoon die ik op een foto heb gezien op deze site
mr. X

Post by mr. X »

Katana wrote:Ga even kijken Maarten :wink:

Kan hem helaas niet betalen, en ben dan ook niet zo iemand die er naar ga kijken die ik toch niet kan betalen.
Wacht wel mooi even, zonder die rot drukte aan mn kop totdat hij bij, misschien wel Honda HerVen in Den Bosch, komt te staan :wink:
Guest

Post by Guest »

zal me ff snel voorstellen, ik ben Pascal, het broertje van drifter(Casper) en ben woensdag avond met hem mee geweest naar de RAI.

Woensdagavond dus naar de RAI geweest, parkeren was zwaar klote.
Er werdt gezegd dat we onder de RAI konden parkeren maar dat feest ging dus niet door, we moesten uiteindelijk naar de Arena om daar te parkeren en dan via een pandelbus naar de RAI. daardoor hebben we dus de onthulling gemist van de Type-R gemist :( .
Maar desondanks hebben we toch een leuke avond gehad.
We hebben ook gelijk een mini-meet gehad met de Type-R club, 1 ATR en 4 CTR's
Image
Image
Image

Toen we eindelijk binnen waren direct de Honda stand opgezocht, en de Type-R is goed bekeken.
Image
Image
Image
Image
Image

ik heb nog wel meer foto's gemaakt, maar ik dacht dat jullie deze wel wouden zien.
HondArd

Post by HondArd »

S.J wrote:http://www.what-type-r-you.nl/video/video2.htm#
ik zie bizarre volgensmij dat is ook de enige persoon die ik op een foto heb gezien op deze site

Ik vind die directeur van Honda een beetje een huichelaar. Hij zegt zelf dat men in het algemeen Honda associëert met sportiviteit. Waarom hebben wij qua sportieve Honda's dan alleen maar de beperkte keus tussen de CTR driedeurs en de S2000? Waar is bijvoorbeeld de DC5, de CL7 en de JDM CTR? Ik zag vandaag weer een paar plaatjes van de JDM CTR en dat is toch de Honda die ík zou willen hebben.

Maar goed, ik ga aanstaande woensdag uitgebreid proefzitten in de CTR. Ben toch wel reuze benieuwd.
Voodoo

Post by Voodoo »

Nice clip, go Urvin :thumbs:
Locked