Klote ervaring
Klote ervaring
He mensen,
Was er al lang bang voor, maar het is toch uitgekomen.
Heb nl iets bij Hardware.nl besteld en kom pas vandaag achter dat ik zoals vele mensen GENAAID bent :evil: :evil: ! MF!
SH*T, voorlopig geen Ferodo's voor de ATR! arghhhh
@#%@#$&@& tieuw la makka tzau hai arghhhh....
Was er al lang bang voor, maar het is toch uitgekomen.
Heb nl iets bij Hardware.nl besteld en kom pas vandaag achter dat ik zoals vele mensen GENAAID bent :evil: :evil: ! MF!
SH*T, voorlopig geen Ferodo's voor de ATR! arghhhh
@#%@#$&@& tieuw la makka tzau hai arghhhh....
???? je bedoeld je betaald, maar ze leveren nooit?
http://www.hd.nl/ lijkt me de 'originele' legitieme website....DAMN!
http://www.hd.nl/ lijkt me de 'originele' legitieme website....DAMN!
Hoi, ben best handig met pc's/internet etc...
Heb even wat tracerts voorje gedaan...En ik zie dat hardware.nl op dezelfde server staat als www.hd.nl (bij hosting provider true, van trueserver.nl) de IP range is ook hetzelfde...
Dus weet niet precies WAT er mis is..Maar hd.nl heeft een thuiswinkel waarborg ding...Hardware.nl heeft dat NIET...Maar als ik jou was zou ik hun WEL inlichten....
Zou handig zijn als je wat meer info postte
Heb even wat tracerts voorje gedaan...En ik zie dat hardware.nl op dezelfde server staat als www.hd.nl (bij hosting provider true, van trueserver.nl) de IP range is ook hetzelfde...
Dus weet niet precies WAT er mis is..Maar hd.nl heeft een thuiswinkel waarborg ding...Hardware.nl heeft dat NIET...Maar als ik jou was zou ik hun WEL inlichten....
Zou handig zijn als je wat meer info postte
http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=G ... ters&meta=
Nog meer bewijs dat hd.nl hetzelfde als hardware.nl is....
Nog meer bewijs dat hd.nl hetzelfde als hardware.nl is....
Maar het kan ook anders. Ik heb vanalles gekocht (ok, de zaken waren wel allemaal vrij groot en bekend) en alles werkt. (Powerline, X-Ray, Sonic, Hardware.nl, Comptechworld)
Wel zijn de advertenties soms wat mislijdend. Zo hing er bij Jin Computers op 512mb DDR333 ram van Samsung voor 172€. Dat bleken dus Twinmos ( ) ram stickies te zijn met samsung chips. Daar kwam ik gelukkig ook op tijd achter
Wel zijn de advertenties soms wat mislijdend. Zo hing er bij Jin Computers op 512mb DDR333 ram van Samsung voor 172€. Dat bleken dus Twinmos ( ) ram stickies te zijn met samsung chips. Daar kwam ik gelukkig ook op tijd achter
Tip voor de volgende keer misschien http://tweakers.net/shopsurvey
Daat staan erg veel webshops en de bevindingen van mensen die dingen hebben besteld daar.
Ook een pricewatch zodat je per product meteen kan zien welke winkel het product het goedkoopst aanbied.
Succes iig! Wat is er precies gebeurd? Besteld en niks geleverd gekregen maar wel betaald?
Daat staan erg veel webshops en de bevindingen van mensen die dingen hebben besteld daar.
Ook een pricewatch zodat je per product meteen kan zien welke winkel het product het goedkoopst aanbied.
Succes iig! Wat is er precies gebeurd? Besteld en niks geleverd gekregen maar wel betaald?
Nana korobi ya oki
wel ferodo toch?
Ff Voodoo vragen dan maar...
Kwam veels te laat achter dat zoiets gaande was. Shopsurvey was nog ok toendertijd. Ene J.Kortland :schieten: run die kl*te zaak heb ik ergens gelezen. Jonge :satan: ....als ik je ooit tegen komt is het wel raadzaam om als een NSX-Twin Turbo Type-RR Senna Special Edition er vandoor te gaan.....
Kwam veels te laat achter dat zoiets gaande was. Shopsurvey was nog ok toendertijd. Ene J.Kortland :schieten: run die kl*te zaak heb ik ergens gelezen. Jonge :satan: ....als ik je ooit tegen komt is het wel raadzaam om als een NSX-Twin Turbo Type-RR Senna Special Edition er vandoor te gaan.....
LCR wrote:wel ferodo toch?
Je bent wel erg vaag. Hardware.nl is een PC hardware zaak. Je zegt dat je min of meer opgelicht bent..Maar wat is er dan precies gebeurd? Lijkt mij een legitieme zaak