EE9 uit elkaar
EE9 uit elkaar
0i allemaal ik zal mezelf even voorstellen
ik ben Julian, 17 jaar oud en wonend in amsterdam.
Ik rij zelf nog geen auto maar ben wel bezig met sparen(vandaar dat ik geen scooter rij kan beter sparen) ik rij wel een JDM fiets :bday: . De reden dat ik me heb aangemeld is omdat ik door goede herinneringen aan de DC2 het een van me lievelings auto's is geworden. En probeer er zoveel mogelijk over te weten te komen. als 1e auto zit ik te denken aan een 3e generatie civic en die restaureren maar eerst kijken of ik me rijbewijs haal. Ik hoop dat jullie dit serieus nemen en mij niet als een the fast and the furious kereltje zien. Greetz Julian
my ride 8) :
owja en me Spoon DC2 waar ik mee bezig ben:
(P.S
Credits naar TeamZeroSpeed) 8)
ik ben Julian, 17 jaar oud en wonend in amsterdam.
Ik rij zelf nog geen auto maar ben wel bezig met sparen(vandaar dat ik geen scooter rij kan beter sparen) ik rij wel een JDM fiets :bday: . De reden dat ik me heb aangemeld is omdat ik door goede herinneringen aan de DC2 het een van me lievelings auto's is geworden. En probeer er zoveel mogelijk over te weten te komen. als 1e auto zit ik te denken aan een 3e generatie civic en die restaureren maar eerst kijken of ik me rijbewijs haal. Ik hoop dat jullie dit serieus nemen en mij niet als een the fast and the furious kereltje zien. Greetz Julian
my ride 8) :
owja en me Spoon DC2 waar ik mee bezig ben:
(P.S
Credits naar TeamZeroSpeed) 8)
wilco wrote:Welkom hier en ik hoop dat je toekomstige auto in waarde laat en geen extra tupperware er op plakt :wink:
dat ben ik zeker niet van plan het haalt de auto uit zijn waarde daarom ben ik zo fan van O.E.M. net als een turbo op VTEC het haalt de auto uit zijn mooie N/A waarde dat je de motor echt hoort werken en de VTEC voelt...
Er is maar 1mooie body-kit voor een ITR maar dan betaal je meteen de hoofdprijs aangzien je moet gaan converteren dat is die van INGS+1. dus dat zal er toch nooit aankomen.