W-ice
W-ice
Hallo,
Nieuw op het forum, en dus eerst maar even voorstellen.
Ik ben Wouter, 26 jaar en kom uit Hoofddorp. Rij in een zilveren Honda Accord 1.8I LS VTEC.
(inderdaad, al eens gespot)
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=2480
Enkele foto's:
Grt,
W-ice
Nieuw op het forum, en dus eerst maar even voorstellen.
Ik ben Wouter, 26 jaar en kom uit Hoofddorp. Rij in een zilveren Honda Accord 1.8I LS VTEC.
(inderdaad, al eens gespot)
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=2480
Enkele foto's:
Grt,
W-ice
Laatste tijd druk bezig geweest met de accord..erg veel tijd doorgebracht bij TCC :wink:
mistlampjes zelf gemonteerd:
zelf 2 x Sebring eronder gehangen:
CAI van Injen (by TCC):
zelf wat metertjes gemonteerd (oil-temp / air-fuel / oil-pressure):
DC-sports uitlaatspruitstuk (by TCC):
rood-metallic kleuraccenten in interieur (zelf)
Vivid brandstofdruk-regelaar:
En nou ben ik zelf wel benieuwd naar de vermogenswinst (standaard 136 PK), dus wanneer er een meeting is voor een Dyno-dag, ben ik zeker van de partij
Greetz,
Wouter
mistlampjes zelf gemonteerd:
zelf 2 x Sebring eronder gehangen:
CAI van Injen (by TCC):
zelf wat metertjes gemonteerd (oil-temp / air-fuel / oil-pressure):
DC-sports uitlaatspruitstuk (by TCC):
rood-metallic kleuraccenten in interieur (zelf)
Vivid brandstofdruk-regelaar:
En nou ben ik zelf wel benieuwd naar de vermogenswinst (standaard 136 PK), dus wanneer er een meeting is voor een Dyno-dag, ben ik zeker van de partij
Greetz,
Wouter
C1nder wrote:Welke zetels staan er trouwens in? Want dat zijn volgens mij niet de originele.
Voel je veel verschil met dat spruitstuk?
De zetels die ik er in heb gezet, heb ik aangeschaft via autostyle en ik heb er nog geen moment spijt van
Ben nog wel op zoek naar een type-R achterbank, dus als iemand die nog heeft liggen :wink: 8)
Spruitstuk geeft inderdaad meteen verschil..je voelt dat de auto meer koppel heeft en hij klinkt iets 'rauwer', hij 'gromt' iets meer..en sinds de brandstofdrukregelaar er op zit, merk ik helemaal dat ie meer kracht wilt geven..heerlijk gevoel :wink: , helemaal als de VTEC erin 'knalt' bij zo'n 4000 toeren..dan begint meteen de CAI te brullen als een dolle 8)