Zeventigers in een CTR
-
De eerste eigenaar van mijn wagen was ook een zeventiger. Oude lullen bak zo'n ITR. 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
ITR639 wrote:Dit jaar tijdens de meeting van Honda Club Belgium nog een koppeltje van rond de 60 tegengekomen met een CRX vtec in nieuwstaat.
Bleek dat ie nog maar 11.000km had.
1 keer had hij er 180km/u mee gereden. "Onverantwoord" zei hij :-)
En VTEC was enkel goed om 100 meter de lucht in geschoten te worden, dat moesten ze verbieden :lol: :lol:
Ik heb hier nog ergens foto's van, zal ze eens posten :wink:
Weet niet of iemand van jullie wel eens op de Pinkstermeeting is geweest (hier in nederland, of in Duitsland) Maar daar komt elk jaar een hoogbejaard koppel (80+) uit Duitsland. Als ze erg ver moeten rijden, zoals naar Nederland, dan komen ze met hun CRX!
Want die is comfortabeler dan hun NSX.... Ik ben wel eens in Duitsland op meeting geweest, en daar waren ze wel met hun NSX aanwezig
Want die is comfortabeler dan hun NSX.... Ik ben wel eens in Duitsland op meeting geweest, en daar waren ze wel met hun NSX aanwezig

Goelette wrote:Weet niet of iemand van jullie wel eens op de Pinkstermeeting is geweest (hier in nederland, of in Duitsland) Maar daar komt elk jaar een hoogbejaard koppel (80+) uit Duitsland. Als ze erg ver moeten rijden, zoals naar Nederland, dan komen ze met hun CRX!
Want die is comfortabeler dan hun NSX.... Ik ben wel eens in Duitsland op meeting geweest, en daar waren ze wel met hun NSX aanwezig![]()
Een NSX comfortabeler dan een CRX? Lijkt mij erg sterk want als ik erg lange afstanden af moest leggen was ik op zijn zachtst gezegd blij dat er was. Maar mischien speelt het postuur/lengte ook wel mee.
Ik kan me op onze Sontplein meetings een man herinneren, zeker boven 50, rijdend in een CTR. Paar wijzigingen aan gedaan, andere bumperlip en nog iets.
Hij vertelde dat ie gewoon te vroeg geboren was. Voelde zich helemaal thuis in dit wereldje. En had een enorme interesse in de motortechniek van nu, vooral i-Vtec (vooral verbaasd dat dit kon uit een 2.0). Heb hem 2 keer gezien op onze meetings daar.
Hij vertelde dat ie gewoon te vroeg geboren was. Voelde zich helemaal thuis in dit wereldje. En had een enorme interesse in de motortechniek van nu, vooral i-Vtec (vooral verbaasd dat dit kon uit een 2.0). Heb hem 2 keer gezien op onze meetings daar.
AccordTypeaRd wrote:Goelette wrote:Weet niet of iemand van jullie wel eens op de Pinkstermeeting is geweest (hier in nederland, of in Duitsland) Maar daar komt elk jaar een hoogbejaard koppel (80+) uit Duitsland. Als ze erg ver moeten rijden, zoals naar Nederland, dan komen ze met hun CRX!
Want die is comfortabeler dan hun NSX.... Ik ben wel eens in Duitsland op meeting geweest, en daar waren ze wel met hun NSX aanwezig![]()
Een NSX comfortabeler dan een CRX? Lijkt mij erg sterk want als ik erg lange afstanden af moest leggen was ik op zijn zachtst gezegd blij dat er was. Maar mischien speelt het postuur/lengte ook wel mee.
Andersom, de crx gebruiken ze voor "comfortabele" ritjes