BugsM ... CH1 H22A7 & EJ2 H22A

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
HondArd

Post by HondArd »

Je bent net iets eerder met posten Marcel, maar het is erg mooi geworden :thumbs:
wilco

Post by wilco »

Netjes !!! :shock:
MeijerR

Post by MeijerR »

very nice!! :thumbs:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Knap gedaan. Heel mooi. :thumbs:
IvoG

Post by IvoG »

Het ziet er inderdaad mooi uit! Zelf gedaan? Welke verf is dat die er gebruikt is?
BugsM

Post by BugsM »

Zelf gespoten. Welke verf het precies is, moet ik even nakijken...
IvoG

Post by IvoG »

Ik zocht VHT Wrinkle Paint hiervoor een tijd terug maar kon geen winkel hier in Nederland vinden die dat verkocht.
Katana

Post by Katana »

Voodoo wrote:
AIYOKU wrote:
AccordTypeaRd wrote:Nog een laatste tip: zorg ervoor dat je tijdens het spuiten rondom voldoende plek hebt. Niets is zo vervelend als dat je dat ding om moet draaien om aan de achterkant te kunnen spuiten.

Je kan m ook op een plank zetten :wink:

BDW: Waarom kopen we geen nieuwe?

+/- 130,- euro als je er een paar neemt :wink:

En waar kunnen we dat halen voor dat bedrag :?:

Via ICB geloof ik, ze hebben er 8 liggen.

@Marcel: Netjes gedaan, ziet er beter uit dan het NH-O deksel.

Group-buy maar weer? :D

Komt wel transport, BTW en inv.r bij maar dan nog kom je bij lange na niet op 450 euro.
HondArd

Post by HondArd »

IvoG wrote:Ik zocht VHT Wrinkle Paint hiervoor een tijd terug maar kon geen winkel hier in Nederland vinden die dat verkocht.

Blankers Unusual Classics, en op deze link vind je de desbetreffende verf. Ze zijn erg snel met leveren.
BugsM

Post by BugsM »

AccordTypeaRd wrote:
IvoG wrote:Ik zocht VHT Wrinkle Paint hiervoor een tijd terug maar kon geen winkel hier in Nederland vinden die dat verkocht.

Blankers Unusual Classics, en op deze link vind je de desbetreffende verf. Ze zijn erg snel met leveren.

Daar heb ik mijn spuitbusje ook vandaan volgens mij.

Maar als je de OEM look wilt hebben, gaat je dat niet lukken met dit product....

Dan moet je wel een nieuwe deksel bestellen....
BugsM

Post by BugsM »

AIYOKU wrote:

ICB ?????
Katana

Post by Katana »

BugsM wrote:
AIYOKU wrote:

ICB ?????

ICB

-Edit-

BDW: ben je met je standaard header al eens de dyno op geweest?
BugsM

Post by BugsM »

AIYOKU wrote:
BugsM wrote:
AIYOKU wrote:

ICB ?????

ICB

-Edit-

BDW: ben je met je standaard header al eens de dyno op geweest?

Mooie spullekes hebben ze daar...

Maar ben nog niet weer op de bank geweest. Ik denk dat nu weer rond het standaard vermogen rond hang of iets meer door de CAI...
Wil eerst wat meer aanpassingen doen, voor dat ik weer een run ga doen bij rica. Tis tenslotte niet bij me in de buurt en ook niet gratis... :wink:
Katana

Post by Katana »

Ben wel benieuwd wat het je gebracht heeft.

Ben je nog uitgekomen met je toerenteller?
BugsM

Post by BugsM »

AIYOKU wrote:
Ben je nog uitgekomen met je toerenteller?

Afwijking in instrumentenpaneel. Weet nog niet hoe en wat...
IvoG

Post by IvoG »

BugsM wrote:
AccordTypeaRd wrote:

Daar heb ik mijn spuitbusje ook vandaan volgens mij.

Maar als je de OEM look wilt hebben, gaat je dat niet lukken met dit product....
Bedankt voor de info Ard & Marcel.
Ik ben niet op zoek naar de OEM look, ik wil gewoon iets wat met dichtgeknepen ogen erop lijkt en wat herhaalbaar is.
BugsM

Post by BugsM »

Nieuwe CAI binnen gekregen deze week. Omdat iedereen voor de typhoon is gegaan, toch maar een AEM v2 genomen. :wink:
Maar de V2 is me goed bevallen in mijn vorige VTi EK4, daarom toch weer een V2. Ook de looks vind ik gewoon erg goed. Montage denk ik pas in het voorjaar. Waarschijnlijk eerst de stock airbox monteren voor in de winter...
De andere tenzoR CAI staat uiteraard te koop...
wilco

Post by wilco »

Ik zou met zoiets niet kunnen wachten om het te monteren, te ongeduldig voor en erg benieuwd naar het resultaat. :lol:
BugsM

Post by BugsM »

Vandaag de ATR bij JD engineering op de bank gehad. In redelijk standaard trim nu 213,3 pk en 214Nm aan max vermogen en koppel. Koppellijn ligt nu veel beter dan destijds bij RICA. Tevens is mijn koppel nu 20Nm meer dan destijds. Misschien niet eerlijk vergelijken, maar mijn volgende run gaat weer JD zijn, gewoon simpelweg omdat het bij mij "om de hoek" is.
AEM wb waardes waren tot 5000 te arm, vervolgens rond vtec omslagpunt 13,5 om daarna snel te zakken naar 11. Vanaf 6000 blijft het koppel ruim boven de 210 om vervolgens bij 7000 te zakken.
Ik hoop straks met een andere uitlaat en AEM v2 bovenin het koppel te houden. Uiteraard moet er dan ook wat aan de ecu gebeuren. Run eindigde bij 7670tpm.
Ik zal binnenkort een grafiekje posten...

Image

Image

Eigenlijk ging het vandaag om de leon van mijn broer. En was het een beetje toeval dat de ATR ook de bank op kon. De verleiding was te groot...
De leon werd sofwarematig aangepast en zit nu op 246,7pk en zon 360Nm. Was eerst de 180pk leon te snel af, maar de rollen zijn nu omgedraaid....
Leon is natuurlijk niet helemaal standaard. Andere downpipe, racekat, uitlaat. Tevens andere Diverter valve, turbo intake pipe. En BMC airbox.

Image
wilco

Post by wilco »

Super!!

Mag ik vragen wat daar de kosten zijn en kan je daar zomaar binnen vallen ?
JD is volgens mij ook dichter bij mij in de buurt.
Locked