Wilco ITR #1150
Zeeeer nice
Ik heb zelf slechte ervaring opgedaan met mijn katvervanger (Megan Racing :cry: )
Dat ding paste voor geen meter, en heb daardoor een moer afgebroken gehad in mijn spruitstuk.. :S
En de lamdasonde ging er niet meer uit, omdat hij zich met de schroefdraad gevangen had in de isolatie binnen in de KAT vervanger.
Maar bij jouw vervanger heb je dat probleem niet, aangezien deze kompleet leeg is.
Moet ik ook nog eens zien te vinden ergens voor mijn wagen.
In ieder geval heb je een leuk extraatje erbij gekocht. :thumbs: :worshippy:

Ik heb zelf slechte ervaring opgedaan met mijn katvervanger (Megan Racing :cry: )
Dat ding paste voor geen meter, en heb daardoor een moer afgebroken gehad in mijn spruitstuk.. :S
En de lamdasonde ging er niet meer uit, omdat hij zich met de schroefdraad gevangen had in de isolatie binnen in de KAT vervanger.
Maar bij jouw vervanger heb je dat probleem niet, aangezien deze kompleet leeg is.

Moet ik ook nog eens zien te vinden ergens voor mijn wagen.
In ieder geval heb je een leuk extraatje erbij gekocht. :thumbs: :worshippy:
Zo vanochtend tijd gevonden om hem te kunnen monteren , bedoeling was dat ik naar de Dynodag zou gaan en de eind van de ochtend maar was wat afspraken vergeten
ops:
Maar hij zit er dus onder en er is wel weer lawaai bijgekomen :-? , bij het nieuwe spruitje komt er een stille katvervanger.
Onderin verneem ik dit ik iets heb moeten inleveren , en bovenin loopt hij nu superlekker door.Goede upgrade maar het geluid niet.

Maar hij zit er dus onder en er is wel weer lawaai bijgekomen :-? , bij het nieuwe spruitje komt er een stille katvervanger.
Onderin verneem ik dit ik iets heb moeten inleveren , en bovenin loopt hij nu superlekker door.Goede upgrade maar het geluid niet.
Bedankt :wink: .
Bij de Sub. deed ik eerst het vermogen en toen de remmen/onderstel.
Dit keer is het leuker om eerst jezelf en de auto te leren kennen en dan pas op zoek te gaan naar vermogen , dit is een geodkopere upgrade wat zo 123 tussendoor kan , de volgende upgrades kosten gewoon erg veel en ook ik moet er voor werken dus kan ook niet alles in 1 keer kopen.
Volgende upgrade worden de RE55s banden, dan ik mezelf met de ITR op de baan upgraden en dan het vermogen upgraden .Dus verlopig nog genoeg bottlenecks te overwinnen! :wink:
Bij de Sub. deed ik eerst het vermogen en toen de remmen/onderstel.
Dit keer is het leuker om eerst jezelf en de auto te leren kennen en dan pas op zoek te gaan naar vermogen , dit is een geodkopere upgrade wat zo 123 tussendoor kan , de volgende upgrades kosten gewoon erg veel en ook ik moet er voor werken dus kan ook niet alles in 1 keer kopen.
Volgende upgrade worden de RE55s banden, dan ik mezelf met de ITR op de baan upgraden en dan het vermogen upgraden .Dus verlopig nog genoeg bottlenecks te overwinnen! :wink:
Martin.O wrote:gister zei je nog tegen mij dat je altijd op zoek ben naar de bottleneck, dat is waar, maar Wilco is net begonnen, dus waar hij ook begint er zijn heel veel bottlenecks
dus Ken HOU JE KOP
Nu nog ff niet....
Ik zou dus bij de grootste bottleneck beginnen, want straks moet ie zijn catvv weer vervangen als hij een 2.5" spruitstuk neemt.
Als dat ding al 65mm dik is, dan hoef je alleen maar de flens te vervangen.
wilco wrote:
Ik zou niet direct beginnen met high grip banden. Met straatbanden heb je meer marge en meer tijd om te corrigeren.
Kom je lekker vroeg mee, hij heeft ze volgens mij net besteld haha :wink:
Vind zelf met de banden die ik er nu onder heb (Re040's voorheen had ik RE050's met hetzelfde verhaal) dat je erg goed voelt wanneer hij op het punt staat uit te breken.
Of het is door het gereden aantal km's en ik die gewend is aan het kreng :wink:
Vind zelf met de banden die ik er nu onder heb (Re040's voorheen had ik RE050's met hetzelfde verhaal) dat je erg goed voelt wanneer hij op het punt staat uit te breken.
Of het is door het gereden aantal km's en ik die gewend is aan het kreng :wink:
ITR1689 wrote:wilco wrote:
Ik zou niet direct beginnen met high grip banden. Met straatbanden heb je meer marge en meer tijd om te corrigeren.
De straatbanden slijten het rubber weg alsof het niks is, zonde dus voor op die tracktorwielen (17") , en waarom zou je straatbanden kopen als je toch al nieuwe banden gaat halen op je OEM 15" en als je net iets meer €€ bijlegt heb ik de track banden. :wink:
En voor de fun heb ik altijd de 17" nog.En qua gevoel op straatbanden ..daar kun je gelijk in hebben .
De katvervanger is een 2,5"inch pijp.
EDIT; mr. X. Ik heb ze nog niet besteld, geld groeit me nog niet op de rug jammergenoeg :wink: :lol: Ik verwacht ze Februari te kunnen ontvangen 8)