Antenne is eruit en ziet er top uit. Buitenzijde van de ATR gaat niets meer aan veranderen. Heb nu een antenne binnen in de auto, maar moet nog versterker achter. Ontvangst is bagger...
Nu het verhaal achter 8600 rpm wat de ATR zou doen. Helaas allemaal niet waar. De ecu was niets aan veranderd. De bak is zover ik weet origineel...
Nu heb ik vandaag een nieuw instrumentenpaneel gemonteerd en wat denken jullie. vtec bij 5800 ipv 6100 en begrenzer bij zon 7900 tpm...
Ook de afwijking op de km teller is verdwenen en geeft nu bijna de werkelijke km's aan...
Wat er precies met de klok is gedaan weet ik niet, wel dat deze ooit uit elkaar is geweest....
Antenne is eruit en ziet er top uit. Buitenzijde van de ATR gaat niets meer aan veranderen. Heb nu een antenne binnen in de auto, maar moet nog versterker achter. Ontvangst is bagger...
Nu het verhaal achter 8600 rpm wat de ATR zou doen. Helaas allemaal niet waar. De ecu was niets aan veranderd. De bak is zover ik weet origineel... Nu heb ik vandaag een nieuw instrumentenpaneel gemonteerd en wat denken jullie. vtec bij 5800 ipv 6100 en begrenzer bij zon 7900 tpm... Ook de afwijking op de km teller is verdwenen en geeft nu bijna de werkelijke km's aan... Wat er precies met de klok is gedaan weet ik niet, wel dat deze ooit uit elkaar is geweest....
Nu het verhaal achter 8600 rpm wat de ATR zou doen. Helaas allemaal niet waar. De ecu was niets aan veranderd. De bak is zover ik weet origineel... Nu heb ik vandaag een nieuw instrumentenpaneel gemonteerd en wat denken jullie. vtec bij 5800 ipv 6100 en begrenzer bij zon 7900 tpm... Ook de afwijking op de km teller is verdwenen en geeft nu bijna de werkelijke km's aan... Wat er precies met de klok is gedaan weet ik niet, wel dat deze ooit uit elkaar is geweest....
Dat ziet er goed uit zonder antenne heb het zelf nmlk ook :wink:
Maar wat voor antenne heb je nu dan ?.Moet zelf ook nog een andere antenne hebben en waar heb je hem bevestigd?
wilco wrote:Je hebt ook hamerslag rood , dat is volgens mij het idee van de OEM kleppendeksel kleur.
Heb een busje wrinkle red. Is hittesbestendig en voor motoronderdelen. Kan tegen remmenreiniger etc....
Door het aantal lagen bepaal je de grote van de structuur. Dit weekend maar eens aan beginnen...
AccordTypeaRd wrote:Nog een laatste tip: zorg ervoor dat je tijdens het spuiten rondom voldoende plek hebt. Niets is zo vervelend als dat je dat ding om moet draaien om aan de achterkant te kunnen spuiten.
Qua uren werk ga je ruim over de €130,-- heen, maar qua materiaal maar een fractie. Het enige wat het mij kostte was de spuitbus en het schuurpapier. De rest heb ik van m'n werk meegenomen.
Als je je kozijnen moet schilderen koop je die toch ook niet nieuw? :wink:
AccordTypeaRd wrote:Nog een laatste tip: zorg ervoor dat je tijdens het spuiten rondom voldoende plek hebt. Niets is zo vervelend als dat je dat ding om moet draaien om aan de achterkant te kunnen spuiten.
Je kan m ook op een plank zetten :wink:
BDW: Waarom kopen we geen nieuwe?
+/- 130,- euro als je er een paar neemt :wink:
En waar kunnen we dat halen voor dat bedrag :?:
Volgens mij kost een typeR h22 kleppendeksel iets van 400/450 euro...