honda Integgra
ja wing west body kit en
jakson racing supercharger
waterinjectie
grotere brandstofpomp
brandstof regelaar
spoon radiator dop
stangen voor en achter
b18c6 300 pk ongeveer maar ga van de week op de dnyo run en laten afstellen waar die gemaakt is tcc dus vtec controller boost meter olietemp meter en nog meer dingen de rest vertel ik wel als ik een keertje bij jullie bij de meeting kom :twisted: :-)
waterinjectie
grotere brandstofpomp
brandstof regelaar
spoon radiator dop
stangen voor en achter
b18c6 300 pk ongeveer maar ga van de week op de dnyo run en laten afstellen waar die gemaakt is tcc dus vtec controller boost meter olietemp meter en nog meer dingen de rest vertel ik wel als ik een keertje bij jullie bij de meeting kom :twisted: :-)
osman wrote:ja wing west body kit en
waterinjectie
grotere brandstofpomp
brandstof regelaar
spoon radiator dop
stangen voor en achter
Ik ben benieuwd! 8)
Je naam kan erbij als je lidmaatschap betaald. Ik zal nakijken of Onno nog betaald heeft dit jaar anders blijft het staan, zoniet dan gaat het weg.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007