Zeventigers in een CTR

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Zeventigers in een CTR

Post by autodre »

Lol, was gister op de fiets naar Egmond...Er was een markt, en moest afstappen, en liep langs de weg, op weg naar de boulevard. Komt er een CTR aan(30e editie) met 2 zeventigers erin!

Dus diegene die die auto koopt: Ja altijd rustig gereden door een opa en oma--->jij: JAJA zal wel...Wel het kan dus echt haha

Andre
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Re: Zeventigers in een CTR

Post by Jo& »

autodre wrote:Lol, was gister op de fiets naar Egmond...Er was een markt, en moest afstappen, en liep langs de weg, op weg naar de boulevard. Komt er een CTR aan(30e editie) met 2 zeventigers erin!

Dus diegene die die auto koopt: Ja altijd rustig gereden door een opa en oma--->jij: JAJA zal wel...Wel het kan dus echt haha

Andre


NEEE AHHH me imago........ :schieten:
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Re: Zeventigers in een CTR

Post by autodre »

Joanne wrote:
autodre wrote:Lol, was gister op de fiets naar Egmond...Er was een markt, en moest afstappen, en liep langs de weg, op weg naar de boulevard. Komt er een CTR aan(30e editie) met 2 zeventigers erin!

Dus diegene die die auto koopt: Ja altijd rustig gereden door een opa en oma--->jij: JAJA zal wel...Wel het kan dus echt haha

Andre


NEEE AHHH me imago........ :schieten:



Ja dat had ik ook. Zij tegen vdin, kijk mooie auto, begint ze te lachen.,...Ze zag het al.....
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Wel grappig... ik vraag me af of die auto van hun is of dat ze die ff geleent hebben van een kleinzoon/dochter :wink:
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Wat is daar het probleem van? Zijn er tenminste nog een paar oudjes die een gedurfde keuze qua auto weten te maken, weer eens wat anders dan de standaard mini/midi/maxi mpv waar het gros van de grijze duiven in rondrijdt.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Nja er is geen probleem alleen kiezen "grijze duiven" vaker voor een hogere en comfortabelere auto.
En dat imago is niet serieus...
slED9e
Posts: 398
Joined: Sun Jun 25, 2006 9:09 pm

Post by slED9e »

dat is goed !

bij ons in Zaandam reed vroeger een man op leeftijd (bejaard klinkt weer zo imago verlagend) in een CRX Vtec..
Auto was zelfs een keer bijna total loss maar liet hem toch weer helemaal opknappen omdat hij hem toch wel lekker vond rijden
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

huh? mensen, het is een civic... een civic staat nou eenmaal bekend als een ouwelullenbak... en er zijn gewoon ouwe lullen die al jaaaaaaren civic rijden en elke keer simpelweg het topmodel aanschaffen...

(en ja ik zie de flames al aankomen... dus zal het maar vast zeggen: niks tegen civics en al helemaal niks tegen de type R. Maar dat is nou eenmaal de algemene opvatting over Civics. Was zelfs het eerste wat ik te horen kreeg toen ik de EK kocht...)
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Flames? Het is slh niet... :D

Bij mijn dealer werkt een oudere man die dus altijd met de demo modellen rijdt. Zie je dus ook een zeventiger in een CTR of in een S2K boodschappen doen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Re: Zeventigers in een CTR

Post by mr. X »

Joanne wrote:
autodre wrote:Lol, was gister op de fiets naar Egmond...Er was een markt, en moest afstappen, en liep langs de weg, op weg naar de boulevard. Komt er een CTR aan(30e editie) met 2 zeventigers erin!

Dus diegene die die auto koopt: Ja altijd rustig gereden door een opa en oma--->jij: JAJA zal wel...Wel het kan dus echt haha

Andre


NEEE AHHH me imago........ :schieten:


ooh dus JIJ bent degene die het hier vern**kt voor de rest van ons :-)
50ct
Posts: 52
Joined: Sat May 21, 2005 12:01 am

Post by 50ct »

Was het geen grijze CTR toevallig?
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Post by autodre »

50ct wrote:Was het geen grijze CTR toevallig?


ja een grijze ;-)
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

:lol: :lol: Dubbel grijs met een Tabbert erachter zeker!


Opzij met dat ding!!
50ct
Posts: 52
Joined: Sat May 21, 2005 12:01 am

Post by 50ct »

Ik heb ze vaker gezien in A'dam.
Zag een keer zelf een Belgische ITR met een oma'tje erin.....RESPECT! Verrek, mijn nekspieren.... :roll:
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Was het geen CTR uitgevoerde 1.4 Sport? Kan me niets anders voorstellen!
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Post by autodre »

eteuben wrote:Was het geen CTR uitgevoerde 1.4 Sport? Kan me niets anders voorstellen!


Nee dat was het niet
User avatar
zetxzesr
Posts: 131
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:48 am

Post by zetxzesr »

baRt wrote:... en er zijn gewoon ouwe lullen die al jaaaaaaren civic rijden en elke keer simpelweg het topmodel aanschaffen...


Wat je zegt klopt iig voor mijn CTR.
Ik belde voor info omdat ik de kilometerstand in de advertentie nogal laag vond: 6000km bij 9 mnd.
Toen ik vroeg of het een demo was geweest, zeiden ze, "Nee, is van een oud baasje".
"en heeft altijd binnen gestaan :lol: " voegde ik er gelijk aan toe...
Maar ze hebben het netjes aangetoond.
KM stand bleek nog geen 5000 bij de proefrit.
De beste man (77 jaar maar nog jong van geest) wilde persé de complete uitvoering met airco, xenon en privacy glass.
Hij had de auto eind september opgehaald en was er in de herfst en winter achter gekomen dat ie toch wat nerveus was. :roll:
Heeft de auto tijdens zijn vakantie bij Tijnagel neergezet om te laten verkopen en zou dan een rustiger nieuw model Civic uitkiezen.
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

AIYOKU wrote::lol: :lol: Dubbel grijs met een Tabbert erachter zeker!


Opzij met dat ding!!



Deze gast gaat niet opzij Frans, ik zal je geheugen even opfrissen.

Kan je nog herinneren van onze uitstapje naar the UK, waarin een lief oud Chinees mannentje in een opgefokte zwarte CTR reed en de kleinzoon in een ek9? :lol: :twisted:

Image
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Voodoo wrote:
AIYOKU wrote::lol: :lol: Dubbel grijs met een Tabbert erachter zeker!


Opzij met dat ding!!



Deze gast gaat niet opzij Frans, ik zal je geheugen even opfrissen.

Kan je nog herinneren van onze uitstapje naar the UK, waarin een lief oud Chinees mannentje in een opgefokte zwarte CTR reed en de kleinzoon in een ek9? :lol: :twisted:

Image


Ja, zeker en op de foto staan ze ook in de weg! Mijn ATR staat er achter.

Opzij met dat ding! :lol:

Zijn wel serieuze tuners heb ik begrepen :wink:
wolfRacing
Posts: 54
Joined: Sun May 21, 2006 8:06 pm

Post by wolfRacing »

whahha in wezep rijd ook zo'n grap. civic coupe, met zelf gespoten goude wielen super lelijke vlamen stikkers erop dikke pijp eronder.

op gas, was toevalig ook aan het werk komt er zo'n gepimpte civic binnen rijden, ik kijken stapt er zo'n oude man uit van 55 jaar ong.

ik zeg zo uit gekheid; mooi bakkie is die van joe of?

nee zeg die ouwe ''dise is van mie, een spuitbusien deut wonderen toch?''

ik heb maar niks gezegd verder....
Post Reply