Genesis

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Genesis

Post by HONDA »

Topic is alleen bedoeld om te zuigen en te zeiken. Ik wil het even aankijken en anders gewoon op slot gooien. Wat vinden jullie?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Ik wil Frank wel de mogelijkheid gunnen tot weerwoord. Het is tot nog toe netjes gebleven, niks persoonlijks of zo.

Hij valt op zich niemand aan, hij heeft gewoon een mening en wil die met ons delen. Dat hij misschien niet helemaal correct is zullen we hem proberen te laten inzien.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Het is zuigen om het zuigen en het is bewust provoceren om een reactie uit te lokken. Hij is gewoon op zijn pikje getrapt doordat hij toen geen lid mocht worden aangezien het geen Type-R is.

Ik vind het een zielige manier van doen maar laten we kijken hoe het topic verdergaat.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

is had dat met die witte coupe met die witte ITR velgen, die laatst ook bij TCC was?
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Nee groene coupe die aan het einde van de dag kwam. Lange magere man met snor en waarschijnlijk zo'n zakbuideltje om. :D

Die witte is Anthony.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

FYI

Post by IvoG »

Lees eerst even http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... 6010#26010 en http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... 6013#26013

Dit heb ik hem later gestuurd als reactie op een PB van hem:

IvoG (middels PB) wrote:
"genesis (middels PB)":ae8oie00 wrote:Dat is censuur en dus monddood maken Ivo, dit zou mijn slotverklaring zijn geweest, ik denk niet dat je dit persoonlijk zou kunnen waarderen als dat jezelf zou treffen!

Groet Rob/Genesis

Nee Rob, wat jij niet begrijpt is dat je verwelkomd wordt in het Feyenoord's clubhuis in Rotterdam, daar staat en roept "Feyenoord sucks". Dat mag je wel zeggen en waarschijnlijk overleef je het nog wel, maar ik kan als 'burgemeester' niet toestaan dat er rellen uitbreken over jouw mening en ego.

Ik heb ook wel eens aan topics meegedaan die uiteindelijk gelockt zijn, en achteraf ben ik daar blij om. Dus ik weet prima waar ik het over heb.

Ik ken je niet van dit forum maar heb je persoonlijk ontmoet en vaker gesproken, maar dit had ik niet van jou verwacht. Ik moest tot 3 keer toe nadenken "Wie is Genesis dan?" voordat ik doorhad dat jij het was. Zo ken(de) ik jou niet. Zelfs je maatje Frank was er niet van gecharmeerd, en dat terwijl je hem zozeer waardeert of respecteert dat je hem in je auto over de Ring laat boenderen. Dat moet je toch stof tot nadenken geven?

Ik wilde het doelloze topic sluiten om meer olie op het vuur te voorkomen (dat is mijn taak als moderator / lid van het clubbestuur), heb je zelfs een tip aangereikt hoe je toch je ervaring met ons kon delen zonder alle heisa, en nu roep je "censuur, monddood". Sorry hoor, maar je doet het jezelf toch aan hoor.

Dit is allemaal niet persoonlijk, maak het dat dan ook niet. :idea:

Ivo[/quote:ae8oie00]

Netjes toch? :dunno:
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Zijn antwoord en de mijne daar weer op:

genesis wrote:Kan ik begrijpen in de positie die je binnen dit forum bekleed! Vind dat jezelf sportief reageert op mijn "kwinkslagen" naar jouw persoontje toe!

Ben wel altijd van mening dat een gezonde dosis zelfkritiek in het leven heel belangrijk is.

Ook jij beseft dit dat ik mezelf tot mikpunt maak in de groep mensen hier op het forum, mocht het je niet zijn opgevallen zijn, ik spaar mezelf ook niet!

En met "ego" heeft het in mijn geval niets te maken, ik heb geen ego en zeker niet de illusie dat ik, of een ander meer waard is als zijn medemens!

Maar al te vaak zie je op fora dat mensen met een dikkere portemonee en dikke auto zichzelf meer waard vinden als een ander (alsof je eigenwaarde bepaalt word door je auto, je inkomen of je maatschappelijk/sociale status?), en daar ontleen je de meerwaarde als mens niet aan. Overigens aan de heftigheid van de reacties hier kan je je afvragen of iedereen dat door heeft!

Rob/Genesis


IvoG wrote:Allemaal goede punten Rob. Maar hoe ga je die onder de aandacht brengen van een publiek dat je meteen al (al dan niet in hun ogen) voor losers hebt uitgemaakt? Volgens mij bereik je meer onder vriendschappelijke omstandigheden dan op deze manier.

Veel van de mensen hier (mijzelf incluis) zijn misschien niet zover dat ze hun eigen fouten en tekortkomingen durven toe te geven (niet eens aan zichzelf laat staan anderen), maar ik heb nog nergens hier gezien dat men de auto gebruikt als meetinstrument van menswaardigheid. We verwelkomen juist iedere Honda / auto enthusiast, en vinden onszelf niet elitair of zo dat we niet-Type R rijders niet toelaten op ons forum. Maar als je gaat roepen "Jullie zijn allemaal rijke losers" dan kunnen de meesten dat toch moeilijk zomaar laten gebeuren zonder weerwoord toch?

Wat voor auto iemand rijdt zegt niks over diens portomonnee, en als je denkt dat we doordat we Type R rijden wel een dikke portomonnee hebben dan kan je daar wel eens lelijk in vergissen. Het lijkt mij dan dat jij dezelfde fout maakt als je anderen hier van beticht. :idea:

Waarom neem je mijn advies niet aan? Begin een nieuw topic, zet daarin je ervaring op de Ring nogmaals neer zonder anderen daarbij te minachten of zo, en leg uit dat je eigenlijk gewoon blij was met je auto. Je zal verrast opkijken van hoe men dan reageert! :idea:

Overigens, iedereen heeft een ego, althans, dat hoop ik wel.
[quote="Van Dale]ego (het ~, ~'s)
1 gevoel van eigenwaarde => ik

Ivo