Deze password:jdm

Óf de complete EMracing Triangulated C-Pillar Bar set:

Krijg namelijk kriebels voor de 22e en wil nog wat aan de auto doen voor we gaan :-)
wilco wrote:Zelf heb ik ook wel belangstelling bij 1 van deze strutbars.
Ik heb nu achterin de OEM strutbar van Honda zelf , maar wil bijv. die tussen de C-pillar wel of de triangle c-pillar , maar om de kofferbak helemaal te bedekken lijkt me wel geweldig maar wel eigenlijk voor het geval van nood nog wel wat kofferruimte overhouden.....
ITR1689 wrote:Weet je wel wat het effect is van dit soort verstevigingen (achterkant) op het rijgedrag?
ITR897 wrote:mr. X wrote:Hier bij ons in de buurt heb ik enkele bochten die ik tegen het randje aan neem en soms ook nog wel eens daarover.
Oei, daarover. En, had je toen veel schade? Want daarover klinkt toch niet echt goed hé.![]()
Better live on the edge, NOT over the edge.
mr. X wrote:ITR1689 wrote:Weet je wel wat het effect is van dit soort verstevigingen (achterkant) op het rijgedrag?
zowel bij de voor als achterkant geld volgens mij hetzelfde namelijk:
1 de stang zorgt ervoor dat de vering als het ware met elkaar wordt verbonden zodat de auto minder neigt te gaan hellen in bochten
2 Doordat hij dit doet blijft hij vlakker boven de weg liggen
3 Daardoor voorkomt hij ook dat het gewicht van de ene kant naar de anderekant wordt 'verplaatst' bij hard bochten werk.
4 En daardoor blijft hij zijn grip beter behouden. Als hij op het randje van zijn grip zit, en nog eens een 'duw' zou krijgen het gewicht dat verschuift, zou hij kunnen uitbreken
mr. X wrote:ITR1689 wrote:Weet je wel wat het effect is van dit soort verstevigingen (achterkant) op het rijgedrag?
zowel bij de voor als achterkant geld volgens mij hetzelfde namelijk:
1 de stang zorgt ervoor dat de vering als het ware met elkaar wordt verbonden zodat de auto minder neigt te gaan hellen in bochten
2 Doordat hij dit doet blijft hij vlakker boven de weg liggen
3 Daardoor voorkomt hij ook dat het gewicht van de ene kant naar de anderekant wordt 'verplaatst' bij hard bochten werk.
4 En daardoor blijft hij zijn grip beter behouden. Als hij op het randje van zijn grip zit, en nog eens een 'duw' zou krijgen het gewicht dat verschuift, zou hij kunnen uitbreken