Even voorstellen.
Ik heb mijn voorsteltopic weer gevonden dus post ik ff wat nieuwe foto's met mijn nieuwe catback Buddyclub Spec 3:
Alleen heeft Buddyclub een fout gemaakt door de verkeerde uitlaathangers bij te leveren waardoor nu ik een heel wat UK CTR rijder met een zelfgefabriceerde hanger rondrijden. Deze week ook nog een nieuwe headunit gemonteerd namelijk de Pioneer DEH-6800mp. En verder komt er zeer binnenkort een Injen Cai en misschien deze week nog nieuwe set velgen. Ik hou jullie op de hoogte.

Alleen heeft Buddyclub een fout gemaakt door de verkeerde uitlaathangers bij te leveren waardoor nu ik een heel wat UK CTR rijder met een zelfgefabriceerde hanger rondrijden. Deze week ook nog een nieuwe headunit gemonteerd namelijk de Pioneer DEH-6800mp. En verder komt er zeer binnenkort een Injen Cai en misschien deze week nog nieuwe set velgen. Ik hou jullie op de hoogte.
Velgen Update!
Zo heb weer even een nieuwe update voor mijn CTR. Een (vind ik) mooie set Buddyclub P-1 Racing II Plus velgen in gunmetal en 17 inch. Ik wacht nu nog op de Buddyclub lug-nuts en dan gaan ze eronder.

Het maakt wel uit... Ze zeggen dit niet omdat ze geen vermogenswinst verwachten maar omdat ze verwachten dat die CAI veel troep gaat opzuigen met alle gevolgen van dien. Helemaal aangezien de gemiddelde autobezitter met een CAI dat ding installeert en verder nooit meer bekijkt of schoonmaakt.
Zo dom was die opmerking van Showoff dus niet.
Zo dom was die opmerking van Showoff dus niet.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Klopt en het is zeker aan te raden om niet te verlagen bij een CAI. Maar vermogenswinst zit er zeker in. Het weegt een beetje tegen elkaar af he. Maarja ik monteer hem en hou het in de gaten met rijden door plassen alhoewel die heeeel diep moeten zijn maargoed. Bij de EK4 had ik onder ook geen grill maar merkte veel verschil en vooral met deze temperaturen. Ik zou zeggen doen.
Hij staat weer te koop ja. Maar ik blijf vrijwel zeker een Type-R rijder maar als deze niet voor een goed bedrag weg kan blijft hij gewoon vandaar dat jij niet op forums te koop staat want hij hoeft niet weg namelijk maar ik ga denk ik een anniversary of facelift halen ligt er een beetje aan. Weet je iemand dan?