geen toegang tot "te koop" topic

Vragen, klachten en/of opmerking mbt ons forum, meld het hier.
Locked
Nightmare
Posts: 89
Joined: Mon May 01, 2006 9:59 pm

geen toegang tot "te koop" topic

Post by Nightmare »

als ik in de te koop topic iets wil plaatsen, dan krijg ik deze melding:

"Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen berichten plaatsen in dit forum" !!

wil dat zeggen, dat ik hier niets te koop kan aanbieden ?? of gaat er gewoon iets mis ??
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Vanaf 18-11-2004 kunnen alleen RegulaRs (forum leden met 15 posts of meer) spullen 'Te Koop' aanbieden.

Dit is gedaan om te voorkomen dat men iets te koop aanbiedt en vervolgens weer met de noorderzon verdwijnt. Reageren op items kan wel door alle forumleden, maar eigen reacties kunnen alleen door RegulaRs gewijzigd worden.

Mocht je ten onrechte geen advertentie kunnen plaatsen, stuur dan een PB naar VTECCIE, die zorgt ervoor dat je toegang krijgt.

Het bumpen (schoppen) van advertenties is niet toegestaan, het kan leiden tot verwijdering van je advertentie.

Om dit onderdeel overzichtelijk te houden zal vanaf nu een slotje geplaatst worden op advertenties ouder dan twee maanden.

Mocht je na twee maanden het topic toch nog open willen houden geef dit dan via een PM aan. Na de derde maand zal het gesloten topic verwijderd worden.

Mocht je het te koop aangeboden produkt verkocht hebben dan stellen wij het op prijs dat je dit aangeeft in het topic zodat één van de moderators het topic kan sluiten.

Alle advertenties zijn aan onze goedkeuring onderhevig. Mochten er vragen zijn, stel ze dan hier!
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Lezen dus! :!:

En het is nu geregeld...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Nightmare
Posts: 89
Joined: Mon May 01, 2006 9:59 pm

Post by Nightmare »

ik had het gelezen, maar ik ging er van uit, dat ik met 33 posten wel al iets kon plaatsen. dus:

Klik !!

deze mag weer dicht.
Locked