Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.
Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
ITR1217
Posts: 571 Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am
Post
by ITR1217 » Mon May 08, 2006 11:23 pm
Heb zondag op Race wars een ITR gezien met 18" velgen ... hmm mooi :lol:
Is dit nog te doen i.v.m wegligging comfort enz of zeggen jullie NEE doe dat niet want ... :?:
Het was wel zeer mooi en klein detail : deze ITR heeft op de sprint Bmw M5 geklopt :lol: :lol:
Gaskleppie
Posts: 4532 Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Post
by Gaskleppie » Tue May 09, 2006 6:18 am
was zeker een zwarte?
dat was dan Vadim met zn gebouwde B18 supercharger. Die is bij TCC gebouwd.
ITR1689
Posts: 1250 Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm
Post
by ITR1689 » Tue May 09, 2006 6:49 am
Ik denk dat ie nog sneller is geweest met 15 inch velgen.
Hoe snel trekt een M5 op? 6 sec?
Gangaran
Posts: 1894 Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm
Post
by Gangaran » Tue May 09, 2006 6:55 am
BMW M5 (oud model)
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,3 s
400PK
BMW (nieuw model)
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 4,7 s
507PK
ITR1217
Posts: 571 Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am
Post
by ITR1217 » Tue May 09, 2006 7:31 am
Nee het was een CW met carbon motordeksel , misschien heeft suby555 er nog wel foto van en kan die dan eens posten :idea:
Maar heeft er toevallig iemand ervaring met die 18" ?
Aanrader , afrader ?
creez
Posts: 90 Joined: Thu Jan 26, 2006 4:19 pm
Post
by creez » Tue May 09, 2006 8:32 am
Het is gewoon te groot.
suby555
Posts: 113 Joined: Sun Mar 26, 2006 2:23 pm
Post
by suby555 » Tue May 09, 2006 9:18 am
Het gaat over deze wagen:
Subaru Impreza WRX 2004,BMW M3 e30 1988 en euh...geen Type-R sorry!
creez
Posts: 90 Joined: Thu Jan 26, 2006 4:19 pm
Post
by creez » Tue May 09, 2006 9:22 am
Ja met een bodykit is een heel ander verhaal , deze auto ziet er strak uit !
vtecmoon
Posts: 1188 Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm
Post
by vtecmoon » Tue May 09, 2006 10:07 am
deze is wel mooi met 18...denk dat het onder een standaard ITR te groot zou zijn...maar ja zoals met elke auto heeft ieder wel zijn eigen voorkeur.
mr. X
Posts: 7228 Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm
Post
by mr. X » Tue May 09, 2006 3:28 pm
vin het totaal plaatje wel leuk, maar 18" op je std itr is denk ik geen aanrader mits je boven de 300 pk zit en gewoonweg niet weg kan komen met 15/17" :wink:
pak anders een tussenweg tussen performance en looks en neem 16"
stannyitr
Posts: 116 Joined: Sun Jun 27, 2004 1:47 pm
Post
by stannyitr » Tue May 09, 2006 4:16 pm
Deze itr heeft een jackson racing super charger,maar gaat niet echt hard vind ik :roll:
mr. X
Posts: 7228 Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm
Post
by mr. X » Tue May 09, 2006 4:45 pm
heb toevallig laatst in een cw itr meegereden die 17" velgen had icm JR supercharger, header, cai, enz. (+- 280 pk) en dat ding vloog toch aardig laag
Mau il-Vec
Posts: 404 Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
Contact:
Post
by Mau il-Vec » Wed May 10, 2006 7:10 pm
Om de sportiviteit van de auto zo goed mogelijk te behouden zou ik niet groter dan 17inch gaan :wink:
creez
Posts: 90 Joined: Thu Jan 26, 2006 4:19 pm
Post
by creez » Fri May 12, 2006 8:25 am
buiten het feit dat de bandjes steeds dunner worden en de stukjes van je kiezen vliegen