Ik weet dat ik voor de Sub. toen de remattributen kon krijgen bij autocompany maar waar haal ik de Ferodo of Hawk blokken voor mijn ITR.
Want van de zomer moet hij er toch aan geloven op de Ring...
VTECCIE wrote:Wat kost een setje OEM schijven eigenlijk?
Rond de 200 euro excl. BTW per stuk (voorin).
En bij kraay kosten ze 37 euro per stuk,was even aan het zoeken over remmerij etc. Mijn stuur trilt ook wat met het remmen dus waarschijnlijk nieuw spul nodig. Maar 200 en 37 euro scheelt nog al wat. Of zijn die van 37 niet oem??
http://www.akr-performance.nl/shop_nl/1 ... 93d78c.php Deze dus
Dacht dat kraay alleen maar oem leverde,vond het al wat weinig 37 euro. Heb liever wel het beste voor mijn itr,en dacht ook ol aan ds2500+de oem schijven,maar die zullen dan wel wat duurder zijn. Maar moet even 100% weten dat het trillen daar aan ligt. Km stand is inmiddels 113000 en zijn waarschijnlijk nog van fabriek-af.
On Topic: Goed dat je ze vervangt, ziet er niet al te best meer uit! Wat betreft goede schijven, na 30k kreeg ik nieuwe van de dealer, omdat de mijne krom waren (bij Nick hetzelfde geloof ik) en remstof.., bij mijn achterwielen wordt ik er helemaal gek van! Klinkt raar, normaal moet voor veel meer remstof op de velgen zitten, maar bij mijn FN2 in ieder geval niet. Zodra de originele blokken op zijn ga ik de Ferode DS 2500 proberen.
wesjes wrote:Schijven trekken krom nadat je flink heb lopen trappen en bij stilstand de rem nog ingedrukt blijft houden, of bijvoorbeeld na het rijden handrem..
@Wes: Dank voor de tip :roll: Al vraag ik mij of of die ene pad van de handrem achter de achterremschijf krom trekt. Het waren bij mij in ieder geval voorremmen, en ik houd de rem dus nooit in als ik stil sta. (daarom kreeg ik nieuwe onder garantie :razz: )
Had stock ITR schijven+blokken op de crx.
Na even flink uitproberen deden ze plots niets meer. Juist.. te warm.. paar tellen later wou die wel weer oppakken.
Maar de schijven wel krom.