Wat een verhaal zeg :shock:
Ik heb het zelfde denk ik ,want er zit een klein deukje in me achterbumper en ik kan me niet heugen dat die er zat . :-?
Dealer Problemen
-
VTECCIE wrote:Bleu206gti wrote:Dit soort dingen zijn inderdaad altijd heel erg vervelend! Uiteindelijk is het keurig opgelost, maar je vraagt je inderdaad af wat er gebeurd zou zijn als je niet gebeld was dat je auto bij de Opel dealer binnengereden werd.
Overigens heb ik met dezelfde dealer alleen maar hele goede ervaringen, dus laten we hopen dat dit een eenmalige misser is...
Groeten,
Richard
Helaas Richard, dit is al de tweede keer. Ze zijn ook een keer vergeten mijn velgen vast te draaien na een beurt. Best lullig als opeens je wiel voorbij kan komen zetten.
Wat er bij jou gebeurd is is natuurlijk op geen enkele manier goed te praten. Helaas komen dit soort zaken bij vrijwel alle garages voor, toevallig is de desbetreffende Honda dealer de eerste dealer waar ik tot op heden zeer tevreden over ben. Uiteraard is er bij mij nog nooit iets dergelijks voorgevallen met deze dealer, anders had het een heel ander verhaal geweest.
Bij mij was het juist de Honda dealer die mij de Accord verkocht heeft (in het midden van het land) waar ik hele slechte ervaringen mee heb. Die hebben geprobeerd me een simpel setje verlagingsveren in a 140 euries in mijn maag te splitsen, terwijl ik had betaald voor de originele Hondaset van ruim 800 euro. Na veel geruzie en het dreigement dat ik mijn verhaal op de diverse internetforums zou doen is het uiteindelijk toch opgelost...
Groeten,
Richard
-