ik zat even te neuzen op speurders
Zie ik een vti staan.
Normaal kijk ik nooit , maar ik dacht ff kijken.
Is het mijn oude VTI ( toen was ie zwart )
vragen ze even 14000 euries voor.
dat ding heeft minstens al 3 keer in elkaar gezeten ( ik heb hem met schade verkocht )
Hier de link:
http://www.speurders.nl/autos/honda/102 ... .3148.html
ik ben mijn oude civic tegengekomen op speurders
-
-
Je zal em maar kopen met de gedachte dat ie wel 100% is. Daar kom je dus nooit achter he of ze schade gehad hebben. Ja, via de vorige eigenaar in dit geval.
Nou kunnen ze een hoop goed herstellen bij schadebedrijven, maar toch... het idee.
PS.
14.000 vindt ik in dit geval veel te veel. Zeker gezien het bouwjaar en de km stand. Dat ie rondom verbouwd is ok, maar dit is omgerekend 30.800 GULDENS :shock:
Nou kunnen ze een hoop goed herstellen bij schadebedrijven, maar toch... het idee.
PS.
14.000 vindt ik in dit geval veel te veel. Zeker gezien het bouwjaar en de km stand. Dat ie rondom verbouwd is ok, maar dit is omgerekend 30.800 GULDENS :shock:
-
Er zijn wel meer mensen die nogal "optimistische" prijzen vragen voor auto's. Eind vorig dit jaar de Volvo S40 TD Europa (1997) van Joyce te koop gezet voor 6000euro. Werd het al vrij snel een vraagprijs van 4700 eer er IEMAND voor belde. Uiteindelijk voor 4000 verkocht, en dat was eigenlijk (volgens diverse taxatie sites) nog een beetje boven de normale prijs. Maar in de laatste weken dat 'ie te koop had gestaan waren er ook particulieren die vroegen voor hun S40 TD van precies hetzelfde jaar, uitrusting, kilometerstand etc. rustig 8000euro :shock: . Dus sommige mensen blijven het proberen.