R-SPEED IMPORT DIVISION

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
R-SPEED

R-SPEED IMPORT DIVISION

Post by R-SPEED »

Ook maar even voorstellen op uitnodiging van de WebMaster waarvoor mijn dank.

Wij zijn een Honda Tuning bedrijf gevestigd in Genk te België die zich bezig houd met motortuning (compressoren, turbo, N/A), en alles wat bij professionele tuning komt kijken. Met meer dan 20 jaar ervaring in het merk weten we dus ook met wat we bezig zijn, en trachten we onze klanten dan ook zo goed mogelijk bij te staan in hun keuze naar een bepaalde richting, en in de service die wij nadien aanbieden. Ik zelf (Pascal) rijdt met een "S2K" die ondertussen een gedaantewisseling ondergaat naar het "Grand Prix White" kleurtje gekend van de Japanse "S2K" en de "NSX Type-R". Meer hierover binnenkort natuurlijk !

Zo dit was het even wat betreft de voorstelling. Indien wij U kunnen helpen op gebied van onderdelen en/of een gesprek dan laten jullie best een mail aan [email="sales@r-speedonline.be"]sales@r-speedonline.be[/email] of surfen jullie gewoon naar één van onze web adressen.

Mvg.
Image
---------------------------------------
Webshop: www.r-speedonline.com
Website: www.r-speedonline.be
HONDA

Post by HONDA »

Welkom op het forum Pascal. Ik ben benieuwd naar de S2000. Hou ons op de hoogte van de vooruitgang.

Hou eventuele (sluik)reclame voor je bedrijf in de gaten. Tenzij je de club wil sponsoren... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
R-SPEED

Post by R-SPEED »

Geen probleem en met alle respect :wink:

Ik hoor het wel !
Image
Webshop: www.r-speedonline.com
Website: www.r-speedonline.be
Locked