Voor degenen die naar de vergadering komen...

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Voor degenen die naar de vergadering komen...

Post by IvoG »

Je kan met een FabriSpecialCard betalen (soort chipknip die je daar kan opwaarderen), maar ook met je eigen chipknip!

Hiermee kan je drankjes, hapjes, de kartdeelname zelf, en wat dies meer zij mee betalen.

Alleen is er daar geen oplaadpunt voor de eigen chipknip, dus laad hem van tevoren op, desnoods is er een McDonalds dichtbij in Maarssen waar je het op kan laden (5 minuten van de kart locatie af).

Tot zondag! :P
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

Kan ik ook cash betalen of MOET je met je chipknip betalen ??



ERic.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

geen cash! alleen kan je bij de balie van die fabr-dinges kaarten kopen.
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Re: Voor degenen die naar de vergadering komen...

Post by CyRaX »

IvoG wrote:Je kan met een FabriSpecialCard betalen (soort chipknip die je daar kan opwaarderen), maar ook met je eigen chipknip!

Hiermee kan je drankjes, hapjes, de kartdeelname zelf, en wat dies meer zij mee betalen.

Alleen is er daar geen oplaadpunt voor de eigen chipknip, dus laad hem van tevoren op, desnoods is er een McDonalds dichtbij in Maarssen waar je het op kan laden (5 minuten van de kart locatie af).

Tot zondag! :P


Die kaart heb jij toch voor ons aangevraagd, via dat formulier wat je had toegestuurd...? :)
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Klopt, voor alle leden hebben wij eentje aangevraagd, anderen kunnen op de dag zelf ook eentje krijgen (gratis als ik het goed begrepen heb) die ze dan kunnen opladen.

Maar als je zoiets hebt van "Ik ga er toch nooit meer heen, en wat als het geld op de kaart niet op is?" dan kan je ook je chipknip gebruiken. :wink:
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

Maar ik gebruik me chipknip ook NOOIT, ik pin meestal alles.



Eric.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik moet zeggen dat ik het hele systeem van de FabriSpecialCard ook niet echt handig vind. Gezeik met home made pasjes enzo terwijl je er nooit meer komt. Een chipknip die geen hond gebruikt. Gewoon contant is toch een stuk handiger...

Maar.. daar kan de Type-R club niets aan doen dus we doen het er maar mee. :-)
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

VTECCIE wrote:...terwijl je er nooit meer komt....

Zij hopen natuurlijk dat het niet bij die ene keer blijft! :wink: :lol:

VTECCIE wrote:... Een chipknip die geen hond gebruikt. Gewoon contant is toch een stuk handiger...

Ik gebruik het wel, dagelijks: eten in het restaurant, frisdrank uit de automaat, betalen voor de parkeergarage, Quarter Pounder bij de drive-thru, etc. etc.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Zeg eerlijk, je bent één van de weinigen. Een chipknip is al jaren een ondergeschoven kindje waar Nederland niet aan wil.

Whatever... tot morgen!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Ik ben een die-hard chipknip gebruiker van het eerste uur. 8)

Toen mijn eerste pas met chipknip verlopen was, hebben ze het bij de bank doorgeknipt, en niet eens gevraagd of er wat op stond of niet! :shock: :evil:

Ik kreeg wel mijn 25 gulden teruggestort, aangezien zij ook niet meer konden lezen hoeveel er nog op stond (was eerder rond de 10 gulden! :lol: )

In vele steden kan je alleen nog met de chipknip betalen voor parkeren, en binnenkort kan je ook voor de bus chippen.

Ik vind het fijn hoor, ik heb hooguit 10 euro contant bij me, voor de bezoekjes aan de Burger King (waar ze dus geen Chipknip hebben! :roll: )
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

IvoG wrote:
VTECCIE wrote:...terwijl je er nooit meer komt....

Zij hopen natuurlijk dat het niet bij die ene keer blijft! :wink: :lol:

VTECCIE wrote:... Een chipknip die geen hond gebruikt. Gewoon contant is toch een stuk handiger...

Ik gebruik het wel, dagelijks: eten in het restaurant, frisdrank uit de automaat, betalen voor de parkeergarage, Quarter Pounder bij de drive-thru, etc. etc.


Ik vind het echt een onding en betaal liever cash of ik pin het, als je je pas verliest dan kunnen ze gewoon je geld uitgeven en bij pin niet.

Tot vanmiddag.

Eric.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

DC2-SPOON wrote:Ik vind het echt een onding en betaal liever cash of ik pin het, als je je pas verliest dan kunnen ze gewoon je geld uitgeven en bij pin niet.

:roll: Als je je portomonnee verliest ben je het contante geld ook kwijt toch? Iemand die je chipknip gebruikt zou hiermee misschien nog tegen de lamp kunnen lopen, cash is echter never nooit meer te traceren naar jou toe.

Ik heb nooit meer dan 30 euro op de chipknip staan, ik laad hem gewoon elke keer weer op.
Locked