Radio inbouw probleempje...

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Post Reply
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Radio inbouw probleempje...

Post by CyRaX »

Ben vandaag aan het beunen geweest om een nieuwe autoradio in te bouwen. Er zat geen radio in alleen de originele kapjes zaten erin. Ik deze eraf gehaald, samen met het bakje wat eronder zit.....zie ik tot mijn grote verbazing 1 groot gat.....oftewel GEEN houder om de nieuwe radio in te "klikken"..... :cry:
Ben langs de dealurt geweest, en die vertelde mij dat het bakje zowieso al vast hoort te zitten met 2 beugels......dus die heb ik maar besteld.....
Maar....als het bakje nu vastzit....en ik leg er een autoradiohouder in....dan zit dat los....en die pinnetjes die je normaal indrukt om die houder vast te zetten....die zitten er wel, maar krijgen nergens houvast.....WAT NU??????
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

hmm ja ik ook probes met radio inbouwen maar dat was puur omdat ik de radio niet ver genoeg erin geschoven kreeg met al die kabels erachter....

ik kon gewoon dat metalen frampje erinduwen en die flapjes omslaan en dan zat het vast....
Guest

Post by Guest »

Normaal wordt de ITR nieuw geleverd met een dubbel din formaat gat en dit wordt verborgen met één grote afdekkap in carbon look. Dus hier kan je zo'n grote radio insteken( dubbel din formaat). Maar bij ons de meest gekende radio's zijn de enkele dinformaat. Dus ff naar de dealer zo'n speciaal bakje bestellen dat onder de radio komt.

De meeste dealers weten dit niet eens.
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Dat bakje voor onder de radio heb ik binnen, en ik kan die nu ook goed vast zetten met de bijgeleverde beugeltjes.
Ik heb nu dus een enkel DIN formaat gat.
Echter, het probleem is nu dat het stalen framepje waar de radio in moet worden vastgeklemd niet normaal kan worden vastgezet.....ik kan die flappies wel uitdrukken, maar ze krijgen nergens houvast, want het bakje eronder is glad, en verder is het 1 groot gat.....ZUIGT!!!!!
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

hmm volgens mij had ik dat ook maar kon toch het frame van radio erin klikken door die pinnetjes allemaal om tebuigen.. keet neit wat er bij jou anders dan is..
Post Reply