by R-STYLE » Wed Apr 24, 2013 8:30 pm
Ok dat inremmen van de remblokken en schijven hoe het beschreven staat wat gaskleppie heeft gepost heb ik niet gedaan heb ze gewoon rustig 300km ingereden ja en toen was er nog niks aan de hand maar daarna weer sportief rijden toen begon de trilling en wat ik begrijp uit de tekst is dat er gewoon remstof ingebrand is op me schijf en dat die trilling veroorzaakt omdat de schijven niet op de juiste manier ingeremt zijn en heeft daarom dan de dealer me schijven afgedraait in veronderstelling dat ze krom waren neem aan dat ik ze nu moet gaan inremmen op de juiste manier
Ok dat inremmen van de remblokken en schijven hoe het beschreven staat wat gaskleppie heeft gepost heb ik niet gedaan heb ze gewoon rustig 300km ingereden ja en toen was er nog niks aan de hand maar daarna weer sportief rijden toen begon de trilling en wat ik begrijp uit de tekst is dat er gewoon remstof ingebrand is op me schijf en dat die trilling veroorzaakt omdat de schijven niet op de juiste manier ingeremt zijn en heeft daarom dan de dealer me schijven afgedraait in veronderstelling dat ze krom waren neem aan dat ik ze nu moet gaan inremmen op de juiste manier