verwijderd, reizende zon prestatie problemen

Post a reply

Smilies
:congratulatory: :boxing: :blue: :black_eyed: :bi_polo: :biggrin: :biggrin-new: :beguiled: :bee: :beaten: :barbershop_quartet_ :bull_head: :butterfly: :confusion: :confused-new: :concern: :cold: :cocksure: :chuncky: :cheerful: :chargrined: :cat: :calm: :apthy: :applouse: :apple: :apathy: :02.47-tranquillity: :05.18-flustered: :abnormal: :acne: :adjoint: :adoration: :afro: :applause: :apologetic: :anonymous: :angel: :ambivalence: :) :D ;) :p :cool: :rolleyes: :o :confused: :( :mad:
View more smilies

BBCode is ON
[img] is ON
[url] is ON
Smilies are ON

Topic review
   

Expand view Topic review: verwijderd, reizende zon prestatie problemen

Re: verwijderd, reizende zon prestatie problemen

by LaurenZ » Wed Aug 08, 2012 12:21 pm

Jo& wrote: Wat dacht je van vinnen die ter plekke wind vangen van de binnenkant van je velg?




Zoals bij een NSX ?
Die heeft in de voorbumper zelfs al een beugel zitten die de wind richting die finnen stuurt.
Anyhow. Dit topic staat nu in het gedeelte dat enkel wij als bestuur kunnen zien.

Mochten er meerdere mensen zijn met grote problemen zoals deze zich in het begin van deze topic voordeden, kunnen we een nieuwe topic maken.
Anders zou ik deze gewoon laten rusten voor wat het is en eerst met de heren van RSP zelf om tafel zitten. Maar dat gaat Lucas al doen volgens mij...

Re: verwijderd, reizende zon prestatie problemen

by Jo& » Tue Aug 07, 2012 7:49 pm

Sorry maar die slangen om te koelen lijken me echt waterverf. Wat dacht je van vinnen die ter plekke wind vangen van de binnenkant van je velg?

Schijf en blok combi toch niet goed...?

Re: verwijderd, reizende zon prestatie problemen

by Lucas79 » Tue Aug 07, 2012 6:44 pm

Nou, ik ben momenteel niet heel happy met RSP. Maar dat ga ik eerst zelf met ze oplossen.

Re: verwijderd, reizende zon prestatie problemen

by Katana » Sun Aug 05, 2012 10:11 pm

Wat een verrassing , vertel eens meer :-)

Re: verwijderd, reizende zon prestatie problemen

by ITR DC2 » Mon Mar 05, 2012 10:41 pm

De problemen in dit topic zijn allemaal opgelost. Als er zich weer robberen voordoen komt er vanzelf weer een topic ;)

Re: verwijderd, reizende zon prestatie problemen

by Jo& » Mon Mar 05, 2012 9:14 pm

Tsja.
Toch ben ik het er niet mee eens.

Re: verwijderd, reizende zon prestatie problemen

by LaurenZ » Mon Mar 05, 2012 12:52 am

Dat mag.
Maar om nou als 3e hit op google deze topic te laten zien.
Als men zoekt op "Rising Sun Performance" is nou niet het meest commerciele voordeel wat ze kunnen halen uit het partner worden van ons :)

Re: verwijderd, reizende zon prestatie problemen

by Jo& » Sun Mar 04, 2012 9:30 pm

Ik ben het er niet mee eens.

Re: Problemen met Rising Sun Performance

by LaurenZ » Sun Mar 04, 2012 7:31 pm

Op verzoek van Ian en natuurlijk als aanstaande clubpartner nieuwe style.
De topic hier even neer gezet.

Helemaal verwijderen wil ik nog even niet doen namelijk :)

by LaurenZ » Thu Oct 13, 2011 10:11 am

Officieel statement van Rising Sun Performance

Op ons verzoek en akkoord van de moderators van het Type R forum is besloten dit topic te sluiten.
 
Zoals jullie hebben gelezen draait het probleem voor 99% om de producten van J’s Racing (uitzonderingen uiteraard daargelaten) dit is iets waar we nog steeds druk mee bezig zijn om dit te optimaliseren.
Wij zullen gaan investeren in ruime voorraden van J’s Racing producten omdat de vraag hierna toch gewoonweg hoog is, enige smet op het merk zijn de levertijden en die willen wij dan op deze manier proberen te voorkomen. Neemt niet weg dat ook op onze voorraadbestellingen ook levertijd zit, dus het duurt nog even voordat we alles beschikbaar hebben.
 
Om toch nog even kort in te haken op de laatste issues die er liepen, met name dan van Wesley en Yee Tak.
Wij hebben het probleem voor Wesley opgelost door een veel duurder spruitstuk van Feel’s te leveren zonder bij betaling, daarvoor ging Wesley tot onze voldoening ook akkoord met een iets anders type uitlaat dan hij in eerste instantie besteld had. 70RR in plaats van 70RS.
Wij hebben Yee Tak een tijdelijks oplossing geboden tot de juiste middendemper binnen is door een ander merk middendemper voor een geringe meerprijs te leveren en alles kosteloos te monteren. Daarbij heeft Yee Tak naast de actie korting ook twee keer extra korting van ons ontvangen. Daarbij wil ik (Ian) ook aangeven dat ik ook een alternatief heb geopperd en dat zelfs de uitlaat geannuleerd kon worden, Yee Tak wou perse de J’s Racing 60RR, uiteraard ook te begrijpen gezien het hoge kinky gehalte van de uitlaat ;-)
 
Wij hebben al met veel van de Type R (forum)leden gesproken en wij krijgen van vrijwel iedereen dezelfde signalen dat het nu genoeg is geweest.
Ook steeds meer van jullie weten weer de weg naar ons te vinden, dat doet ons uiteraard veel deugt.
 
Wij betreuren wel dat er ook redelijk wat mensen zijn die nog geen enkele ervaring met ons hebben, maar wel al hun vooroordelen hebben.
 
Uiteraard houdt iedereen zich het recht voor om een mening over ons te hebben, wij vragen of deze op een eigen ervaring gebaseerd is. Indien er iets verkeerd gaat willen wij dit ten alle tijden weten om te zien of we naar een oplossing kunnen kijken.
 
Wij hebben respect voor de Type R club en ik hoop dat dit ook wederzijds is.
 
Als er vragen zijn neem dan contact met ons op of kom gewoon langs!
 
Adres ; Ambachtsweg 2a, 6581AX te Malden
Telefoon ; 024-3880442
Email ; [email="info@risingsunperformance.nl"]info@risingsunperformance.nl[/email]
 
Ian, Tonny en Tom staan jullie graag te woord.

by Delta_lima » Sat Sep 10, 2011 12:15 pm

Ik heb al ik-weet-niet-hoevaak onderdelen op forums door hun aangeboden zien worden, tegen spotprijzen, waar dan bij staat, ivm verkeerder levering.

Dan vraag ik me gewoon af hoe dat kan, volgens mij heb je dan niet je zaken op orde.

by Maskertje » Sat Sep 10, 2011 11:45 am

jo& , inderdaad Rising Sun Performance , RSP , begrijpt niet hoe ze klanten moeten behandelen. Slechte service bij bestelling, laat staan na aankoop denk ik dan.

by Jo& » Thu Sep 08, 2011 9:53 pm

Ik denk dat RSP misschien of de klant inlichten over de lever problemen van J's of besluiten geen producten meer te leveren van hen.
Een ontevreden klant is erger dan iets niet willen leveren vanwege een goed verhaal, denk ik dan....

Als staalhandelaar moeten wij soms ook iets voor een klant oplossen, al is het fout van onze leverancier, als een klant echt materiaal moet hebben, dan is het soms niet anders dan je verlies nemen en je klant houden.

by real187 » Thu Sep 08, 2011 8:03 pm

had vorig jaar (aug) ook wat van J`s bij RSP bestelt.
had niet echt haast maar,
na ruim half jaar remleidingen binnen, en na ruim 3/4 jaar pas de FCR schijven (waarbij er ook nog een keer een foute levering is geweest).
had ook nog een ander item van een ander merk wat wel snel geleverd werd.

ik weet niet aan wie het ligt (maakt nu ook niet meer uit),
maar ik denk nu wel dat ik iets minder snel (zonder harde afspraken) bestel daarzo.

by Maskertje » Thu Sep 08, 2011 12:13 pm

Het lange wachten is inderdaad een probleem van J's en niet van RSP. Dat zie ik ook niet als de fout van RSP. Wel als je gaat beloven dat het in enkele maanden binnen is en je dat niet kan waarmaken. Dan moet je naar je klant communiceren ipv dat de klant jou constant gaat bellen.


Maar verkeerde producten leveren en zeggen dat je pas een nieuwe juiste pijp voor me hebt nadat de oude terug naar Japan is gestuurd is onzin. Ze moeten gewoon nu een nieuwe pijp bestellen en die ander tegelijk terugsturen. En een andere pijp maken willen ze niet, want ze antwoorden letterlijk in hun mail: dan verdienen ze niks meer op mijn uitlaatpijp. Dat ze nog durven geld te verdienen op klanten die ze zulke problemen hebben veroorzaakt. Doe een stapje terug als professionele winkel zou ik zeggen.

by Voodoo » Wed Sep 07, 2011 6:52 pm

Geld terug en erbij laten zitten, zonde om daar nog langer frustaties aan over te houden. Btw, kan jij niet 1 meenemen voor hem aangezien je toch naar Japan gaat binnenkort? :D

by mr. X » Wed Sep 07, 2011 6:25 pm

Ik heb toch potverdikkie laatst een mooie J's racing tweedehands gekocht voor de EK9. Nouja tweedehands, hij is gloednieuw! Ik wilde het eigenlijk nog niet vertellen maar wil wel even inhaken op dit verhaal.
Die jongen had hem namelijk ook besteld bij RSP. Hij heeft er meer dan een jaar op moeten wachten. Omdat het zo lang duurde heeft hij zelf een uitlaat gelast (kon toevallig verdomd goed lassen) en had geen behoefte meer aan zijn J's.

Ofwel, zonder wachten heb ik een gloednieuwe J's uitlaat. En nog onder de prijs ook :wink:

Lang verhaal kort: het is bizar dat je zo lang moet wachten maargoed, dat vond ik een tijd geleden ook al. Geld terug en dan maar een andere uitlaat!

by wesjes » Wed Sep 07, 2011 6:09 pm

Ik denk eerlijk niet dat het aan RSP ligt, ze zijn soms wat sloom met een aantal dingen.. maar J's racing uitlaten zijn gewoon echt een bitch om te krijgen.. als je wat research doet op Google en je kijkt op verschillende fora's zie je ook dat mensen moeite hebben om een J's pijp te krijgen.

Ik ben blij dat nu wel alles binnen is, maar de Feel's header die ik via RSP had besteld was er ook 248573894759837x sneller dan dat ik een J's header zou ontvangen.. heeft wat langer bij de douane gelegen, waarsch. door vakantie periodes en shit.. maar goed..

Anders zou YeeTak een custom pipe moeten laten maken door RSP totdat de J's geleverd is.

by Benjdmin » Wed Sep 07, 2011 5:54 pm

@Maskertje

That really sucks, by the way I think EG and EK B-pipe should be the same.

Its probably a DC pipe...

by donkeykong » Wed Sep 07, 2011 5:36 pm

Is zuur voor je, weet niet waar het probleem ligt bij J's of RSP.
Maar ja, J's spullen zijn gewoon moelijk te krijgen, misschien ff rondkijken of er wat in UK is?

Top