by IvoG » Mon Jun 13, 2005 4:16 pm
Ik ben het met je eens, zowel Peter's als James' ATR zijn apart. Maar stel je de achterban voor die altijd deze 2 auto's ziet staan, zullen zij niet gaan denken van "Dit is geen Type R Club Benelux, dit is Type R Club Peter & James!" :dunno:
Wat wij ook beslissen, we zullen dat op een of andere manier hard moeten maken. Zowiezo hoeft een en ander niet zoveel pijn te doen, aangezein we de week daarop er weer staan met de Japanse Autodag! :lol:
Dus ik zeg nog steeds: hoe interessanter en minder "O, kijk, alweer een stock ...TR" een auto is, hoe eerder het mijn stem zal krijgen. Zelfs een zwarte ATR (Ivo) / ITR (Frank) zou bijvoorbeeld leuk zijn, alleen al om het feit dat we die niet vaak zien. Of een ATR uit modeljaar 2001-2003 (gefaceliftde versie) zou ook leuk zijn, maar die zitten niet in onze club helaas.
Als we een CTR uit 2004 of later erbij hebben zou ik zelfs zeggen van doe maar 3 ATR, 3 ITR, en 4 CTR, aangezien de CTR wel nog nieuw te koop staat.
Ik ben het met je eens, zowel Peter's als James' ATR zijn apart. Maar stel je de achterban voor die altijd deze 2 auto's ziet staan, zullen zij niet gaan denken van "Dit is geen Type R Club Benelux, dit is Type R Club Peter & James!" :dunno:
Wat wij ook beslissen, we zullen dat op een of andere manier hard moeten maken. Zowiezo hoeft een en ander niet zoveel pijn te doen, aangezein we de week daarop er weer staan met de Japanse Autodag! :lol:
Dus ik zeg nog steeds: hoe interessanter en minder "O, kijk, alweer een stock ...TR" een auto is, hoe eerder het mijn stem zal krijgen. Zelfs een zwarte ATR (Ivo) / ITR (Frank) zou bijvoorbeeld leuk zijn, alleen al om het feit dat we die niet vaak zien. Of een ATR uit modeljaar 2001-2003 (gefaceliftde versie) zou ook leuk zijn, maar die zitten niet in onze club helaas.
Als we een CTR uit 2004 of later erbij hebben zou ik zelfs zeggen van doe maar 3 ATR, 3 ITR, en 4 CTR, aangezien de CTR wel nog nieuw te koop staat.